• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Någon som har laddat ner nått idag?

Jaa 148 Porr Filmer. :D (not)

Nej men, 2 Filmer :)

Step Up 1 och Step up 2 :D

Vadåra? XD
 
asså vi har sexual kunskap i skolan och jag måste ta en video från en i youtube// man ska ha en kärleks låt på sitt språk

men man kan ju bli tagen


är det safe att använda youtube downloader?
 
Hur många som helst som laddar ner, ofta dom skulle ta just dej xd
 
Lagen gäller bara torrents, så det är säkert att ladda ner från youtube. (tror jag)
 
Last edited:
Asså, Tubetilla är inte fildelning. Du ger inte ut något, Detta är inte värre en att skicka en låt på msn.
Du ger inte ut något, Så då är du snål, Det är till 25% lagligt.
(80% olagligt pga att ladda musik är olagligt.)
Dom ser inte ett piss.



Och för folk som inte fattar lagen tar jag en enkel liten vers här ~
(
Ipred aka Privatjägar lagen innerfattar musik och film bolag att enklare
polisanmäla fildelarna. (Dom letar inte efter er som tar 1 film om dagen precis, Utom dom som lägger ut hundra tals.)
Bolagen måste få reda på vem du är först.
)
 
Last edited:
Edu dum eller Cirtaboy? Det gäller filmer och musik. Fast jag vet ju inte hur de kan ta reda på om man tankar ifrån Youtube.
Edu dum eller jeeppee? Det gäller allt copyrightskyddat material.
 
IPRED lagen gör det bara möjligt för film- och skivbolagen att se vem som är bakom en IP-adress om de kan "bevisa" för domstolen att fildelning har skett från din IP-adress.

Om du laddar ner något från YouTube så tvivlar jag på att de kan se det, eller att de ens lägger ner tid på att försöka se vilka som laddat ner något från YouTube. Jag tror de är mer ute och kollar vilka som seedar på torrent filer med deras verk.
 
Back
Top