• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Någon som har laddat ner nått idag?

Dem kommer aldrig ta folk som laddar ner, Helt meningslöst... Dem vill ta folk som laddar upp nya filmer, Nya ljudböcker, samt nya skrivor osv, Laddar man enbart ner så kan man vara hur säker som helst, Jag brukar tanka upp 100-200gb i veckan, jag är också säker, Closed Torrent site, Samt att det finns folk som tankar upp 1-10tb i veckan, vilken tror du dom tar? Han som laddar upp lite.. eller han som laddar upp 1-10tb veckan? Tar dem honom kan dem på verka enhel sida.


Samt så lär IPRED inte varalänge, För dyrt för film och musik industrin att söka efter folk. Sen har dem ju hackat sig in på FTP redan.. Så..
 
Dem kommer aldrig ta folk som laddar ner, Helt meningslöst... Dem vill ta folk som laddar upp nya filmer, Nya ljudböcker, samt nya skrivor osv, Laddar man enbart ner så kan man vara hur säker som helst, Jag brukar tanka upp 100-200gb i veckan, jag är också säker, Closed Torrent site, Samt att det finns folk som tankar upp 1-10tb i veckan, vilken tror du dom tar? Han som laddar upp lite.. eller han som laddar upp 1-10tb veckan? Tar dem honom kan dem på verka enhel sida.


Samt så lär IPRED inte varalänge, För dyrt för film och musik industrin att söka efter folk. Sen har dem ju hackat sig in på FTP redan.. Så..

200gb i veckan? Lite överdrivet, men det du säger är sant.
Men det kan nog nå upp till 50gb i ett antal veckor.

Så dumt - sverige suger ju balle. Hail tyskland :p
Rätta mig om jag har fel, men dom har väl laglig nerladdning?

Fett coolt om sverige bara kan sluta försöka sitt 'mission impossible' och släppa allt och göra det legalt så blir man ju nöjd.

Världen går säkert under snart ändå, allt går ju käpprätt åt skogen i världen, ekonomin, "den globala uppvärmingens skiten", o allt annat.

Så det blir nog ingen överraskning ifall allt blir som I am legend, eller i värsta fall I Robot :D haha

/Limannen
 
Back
Top