• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Ngn som vet hur man DDOS?

  • Thread starter Deleted member 154984
  • Start date
Aha ja! ngn nu som kan lära mig DDOS/DoSa hans data elr ngt?
 
Nej jag ger inte up vill lära mig alla fall om det e svårt ska inte misslyckas finns det inte lättare sätt?
 
Lyssna kan någon hjälpa mig elr inte orkar inte med driv?
 
Jag kan hjälpa dig =D
1st step google
2nd step "how to ddos"
3rd step uninstall pc
4th step gå och lägg dig
klart =D
 
han slutade iaf skriva, tror det löste sig med den där tutorialen som LATE skickade nyss =) tack och lov.
 
Om du, mot all förmodan, skulle göra det här som du påstår dig vilja göra. Då skulle du alltså gått fram till honom och sagt
säga AHHAHAHAHAHAHAHAH i RL
Vad, om han är nu är dubbelt så stor som dig, skulle hindra honom från att totallt krossa dig då?
 
Folk säger du ska ha botnets en annan person säger in i CMD gör ping www.exemple.se

Ping CMD skiten funkar inte det vet jag och jag kan bara ta ner hemsidor med program :(
 
ping ipadress är för att se om den får kontakt och samtidigt se om den är online om jag inte tänker fel! har aldrig hållt på med CMD
 
Folk säger du ska ha botnets en annan person säger in i CMD gör ping www.exemple.se

Ping CMD skiten funkar inte det vet jag och jag kan bara ta ner hemsidor med program :(

Du ska ha ett botnet om du vill DDoSa. Annars DoSar du bara.
Hade du verkligen velat lära dig hade du googlat på det och inte gjort en efterbliven tråd på otland.
 
Hej har en kompis som tror han är värsta hackern och det så jag sa "Hållkäften innan jag crashar din data" han bara "Gör det da" Nu undrar jag om ngn vet hur jag kan ta ner hans data?


hahah a ha nHAHAHGAHGAHGA GHGHAAGHAHGAHAHGAGHAGHAHGHGAHGAAHG
 
Back
Top