• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Ngn som vet hur man DDOS?

  • Thread starter Deleted member 154984
  • Start date
ahah jag vet hur man ddosar + han är min rl som leker skit cool i skolan han tror han är hacker när han går in kontroll panelen och säger jag är en hackkeer sen han går och in i cmd o skriver shutdown t -1 typ nåt sånt sen han säger jag är prooo hackkker haaahahaha asså min rl tror han kan vara en hacker som mig han drömmer bara han kommer alltid tid mig kan du hacka tibia accs me dons i masyiha ja sa ok sen gav han typ 3 set elr 4 sen i rl tibia oxå
 
Kuk124 vet du vad en hacker ens är.................

En hacker är ingen fucking kille/tjej som hackar tibia accs och sånt en hacker är en person som kan hacka stora företag bank konto hemsidor...

Och vad har DDOS med att hacka att göra?
 
Kuk124, Kan du ens ddosa eller?
Lolaye xD :D

Btw den här killen som e större än mig 2 gånger finns inte jag har bara försökat lura er för att lära mig ddos
 
ahah jag vet hur man ddosar + han är min rl som leker skit cool i skolan han tror han är hacker när han går in kontroll panelen och säger jag är en hackkeer sen han går och in i cmd o skriver shutdown t -1 typ nåt sånt sen han säger jag är prooo hackkker haaahahaha asså min rl tror han kan vara en hacker som mig han drömmer bara han kommer alltid tid mig kan du hacka tibia accs me dons i masyiha ja sa ok sen gav han typ 3 set elr 4 sen i rl tibia oxå

Kompis. Du brotar besta sveriget!


Btw den här killen som e större än mig 2 gånger finns inte jag har bara försökat lura er för att lära mig ddos

That's what I call a really cool story bro.
 
Last edited:
@Gamersdont din snorunge < min rl han kan inget leker en hacker som alltid bara för han har lärt sig ping i cmd o ddosa hemsidor o de.. så ni vet han e int värsta hackern hemsidor e lätt att stänga av men jag tycker synd om han för jag ska slå han i skolan vi går i 7an både vi två han ljuger bara om ja går 9 an bara för ja e 97a. Close this thread please
 
Orkar inte, ni går i samma klass å bråkar som ett par små fjantar, ge upp förfan.
 
@Gamersdont din snorunge < min rl han kan inget leker en hacker som alltid bara för han har lärt sig ping i cmd o ddosa hemsidor o de.. så ni vet han e int värsta hackern hemsidor e lätt att stänga av men jag tycker synd om han för jag ska slå han i skolan vi går i 7an både vi två han ljuger bara om ja går 9 an bara för ja e 97a. Close this thread please

Bara jag som inte förstod vad det är snubben snackar om?
 
AHAHHA WTF kuk124 slå mig???

korrex: xD killen e sjuk
TehRetard: xD
 
Amiroslo bussy still?

CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP
 
Back
Top