• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Om jag var en turk<3

väldigt roligt, silent är en typisk blatte, Hejar på Syrianska, namefaker, och tar illa vid sig av musik.
 
texten var inte alls sann :p visst några saker var sanna

"och har för mycket hårgele"
det är ju svenskar som använder det som fan? XD
 
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmaaaaaaaaaal

Och jag håller med silent...varför skulle ens börja snacka om turkar eller posta en sådan grotesk video? jävla rasist hampish
 
inte så konstigt att då vi utlänningar säger saker åt er, när ni svenskar gör sånna saker. xD
 
inte så konstigt att då vi utlänningar säger saker åt er, när ni svenskar gör sånna saker. xD

lol.
Många av er beter er på samma sätt.


Iaf det jag hatar mest är att man får höra hot som säger att de ska samlas ihop med vänner eller familj för att slå skiten ur dig..
 
Jag bryr mig inte vad folk säger, men alltid lite kul med sånna som älskar att säga t.ex svenne till folk å sen lackar när man kallar dom blatte:)



gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmaaaaaaaaaal

Och jag håller med silent...varför skulle ens börja snacka om turkar eller posta en sådan grotesk video? jävla rasist hampish

Jaha, är jag en rasist för jag skapade denna tråden?
Isåfall får jag väll vara det.
 
haha har hört den förut men lika skön fortfarande :D

Ps. Vet att sången är överdriven och att alla blattar inte är så men tycker fortfarande den är rolig.. om någon tar så illa upp får den väl göra en sång om alla svennar... ser fram emot resultet ;p Ta inte sången så seriöst :)
 
Det beror på vad man tror en blatte är
enligt mig så är du bara en polack men du e född här i sverige
 
men jag skrev utlänning, inte en blatte, men jag vet inte om jag är en blatte eller inte, beror på om det är alla som är från andra länder
 
Back
Top