• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Om jag var en turk<3

lol.
Många av er beter er på samma sätt.


Iaf det jag hatar mest är att man får höra hot som säger att de ska samlas ihop med vänner eller familj för att slå skiten ur dig..

ahhhhhha sen när man sejer "ojoj maffian va grymma de är, men de e ju skit fega de måste samla alla sina vänner...."

iq pls
 
haha


jag är halv chilenare och halv finsk men jag kallar mig själv inte blatte





visa är, visa är inte... dem med stor näsa ashuashud

det handlar inte om vad du kallar dej, du är bara det tyvärr :)
 
Jag bryr mig inte vad folk säger, men alltid lite kul med sånna som älskar att säga t.ex svenne till folk å sen lackar när man kallar dom blatte.

LoL n00b.
svenne = svensk vilket kommer från franskan.(EDIT: skoja bara, glömde bort :D folk brukar inte kalla oss för svenne här, utan swedie typ xD).
blatte kommer också från franskan. dock så betyder det kackerlacka vilket fransmännen sa till folk i afrika i tidigare tider.

so get your facts straight boy.

btw silent, jag är rasist ;D;D;D;D, whatya gonna do about it?

jag är själv halv serb men jag blir kallad svenne för jag ser svensk ut ^^
och du som va halv polack, du är inte blatte, du är hatad x)
 
Folk använder nuförtiden "svenne" som något negativt.
Och många icke-svenskar lackar om man kallar dom tex; arab.
 
Folk använder nuförtiden "svenne" som något negativt.
Och många icke-svenskar lackar om man kallar dom tex; arab.

Då får man lära sig att hantera dom då ^^
Jag kallar alla blattar för blattar o negrer för negrer...
Och ingen har gått imot mig hitills.
 
Hahahahahahah, skrattar åt dom araberna som lackar för att folk kallar dom araber... Jag blir extra stolt när någon säger arab te mig ;)
Svenne, svenne, svenne, svenne och svenne :)
 
Hahahahahahah, skrattar åt dom araberna som lackar för att folk kallar dom araber... Jag blir extra stolt när någon säger arab te mig ;)
Svenne, svenne, svenne, svenne och svenne :)

Jo men du är inte arab, du är en jävla flyktning, STICK!
 
Back
Top