• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Playstation Network - Hackat?

knatte1

Eldin Projects
Joined
Aug 23, 2010
Messages
825
Reaction score
91
Location
Sweden
Vet någon varför playstation network ligger nere?

ja har inte kommit in på flera j*vla dagar :(
Farsan min jobba hos ett tidningsföretag och han delar ut tidnigen till brevlådan hos folk, han hörde på radion att ps Network hade typ blivit hackat. Men kollade runt lite på google o sökte men hitta inte nå bra.

Men har nån tanke?
 
Ja, det är någon som har hackat Sony pga. att Sony stämde GeoHot, anons nekar dock till att det är dom som hackar.

Bara så du vet så har de tillgång till kreditkort information och liknande.
 
Vet någon varför playstation network ligger nere?

ja har inte kommit in på flera j*vla dagar :(
Farsan min jobba hos ett tidningsföretag och han delar ut tidnigen till brevlådan hos folk, han hörde på radion att ps Network hade typ blivit hackat. Men kollade runt lite på google o sökte men hitta inte nå bra.

Men har nån tanke?

OT, men detta är viktigt därför att?
 
ska göra samma fast på xbox auheuaehuaehuaheuaheauheuaheauheuaheuaehuaehuaehuaheuaheuaeuahe!
 
har du nått problem att jag skrev så eller?

Som du märker så stör jag mig lite på det, ja. Varför skulle någon bry sig ifall din farsa delar ut tidningar? Räcker att du skriver att han hade hört det på radio.
 
okeyokey, ursäkta då!hehe

tyck ändå de ä lågt & hänga upp sig på en sån sak
 
Back
Top Bottom