• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Jobbar inte, har nu skola.
Praktiserade/jobbade dock i våras på internet café och informations disk med försäljning av present kort i 2 eller 3 månader.
 
Jag går också i skolan. Snart dags för praktisering, vecka 40-41. Har dock inte hittat någon plats.
Finns det något o rekommendera? :D
 
3je på gymnasiet

@en bit upp
hade Engelska B förra året :p ganska lätt

Nice, jag ska gå lite svårare i Engelska när jag börjar gymnasiet.

Engelskan i högstadiet är ju ett skämt, känns som om man blir behandlad som en efterbliven med så löjliga uppgifter.
Skryter inte eller något, tycker bara att engelska i högstadiet är lite väl lätt, och tycker de borde göra det svårare.
Min morsa suger på engelska, där är ett fint exempel på att behöva utvidga läran i skolan :)

Störande o behöva förklara massa ord för henne när det inte finns undertext -.- (tv - film)
 
Nice, jag ska gå lite svårare i Engelska när jag börjar gymnasiet.

Engelskan i högstadiet är ju ett skämt, känns som om man blir behandlad som en efterbliven med så löjliga uppgifter.
Skryter inte eller något, tycker bara att engelska i högstadiet är lite väl lätt, och tycker de borde göra det svårare.
Min morsa suger på engelska, där är ett fint exempel på att behöva utvidga läran i skolan :)

Störande o behöva förklara massa ord för henne när det inte finns undertext -.- (tv - film)

Engelskan kanske är lättare för folk som sitter på t ex engelska forum som OTLand :p Eftersom man pratar engelska ofta ^^

Och jag hade seriöst svårare med Svenskan än engelskan xD HATA Svenska...
 
Nice, jag ska gå lite svårare i Engelska när jag börjar gymnasiet.

Engelskan i högstadiet är ju ett skämt, känns som om man blir behandlad som en efterbliven med så löjliga uppgifter.
Skryter inte eller något, tycker bara att engelska i högstadiet är lite väl lätt, och tycker de borde göra det svårare.
Min morsa suger på engelska, där är ett fint exempel på att behöva utvidga läran i skolan :)

Störande o behöva förklara massa ord för henne när det inte finns undertext -.- (tv - film)

Grammatiken tror jag att jag kan :)(såklart några fel). Men när dom säger HUR man ska tänka osv.. så blir det svårare.. Det är bättre om alla i skolan bara börjar lira tibia :) så lär dom sig en hel del och grammatiken kommer automatiskt ! :D
 
Lärarna säger att datorn är bara piss.
Jag anser att den är bra. Jag har lärt mig skit mycket tack vare internet. (Engelska)
 
Löste det :p Men när jag ska exportera mappen till otbm, Blir det 8.40 :O Och inga 8.5 items kmr :O
 
Last edited:
Har ni hört uttrycket av en lärare säga "Wikipedia är jättedåligt, använd inte det."

Mina lärare säger så för att faktan kan vara osann, eftersom den skrivs av elever eller erfarna vuxna.

Men liksom...haha, ingen fakta/artikel kan bli addad utan att bli kontrollerad, så himla dumt.
Jag sa det till min lärare, men hon bara ignorerade mig, lol...retards xD
 
Engelskan kanske är lättare för folk som sitter på t ex engelska forum som OTLand :p Eftersom man pratar engelska ofta ^^

Och jag hade seriöst svårare med Svenskan än engelskan xD HATA Svenska...
Yes, jag hatar också svenskan inte min starka sida men får ändå VG :D
 
Har ni hört uttrycket av en lärare säga "Wikipedia är jättedåligt, använd inte det."

Mina lärare säger så för att faktan kan vara osann, eftersom den skrivs av elever eller erfarna vuxna.

Men liksom...haha, ingen fakta/artikel kan bli addad utan att bli kontrollerad, så himla dumt.
Jag sa det till min lärare, men hon bara ignorerade mig, lol...retards xD

säg "JAG ÄR LIMMANEN OCH GJORDE ROXOR SÅ HÅLL KÄFTEN"
:)
 
Lärarna säger att datorn är bara piss.
Jag anser att den är bra. Jag har lärt mig skit mycket tack vare internet. (Engelska)

Man har ju lärt sig all engelska på internet xD?

Ända man gör i skolan är gramatiskt skit och annat onödigt
 
Back
Top