• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Man har ju lärt sig all engelska på internet xD?

Ända man gör i skolan är gramatiskt skit och annat onödigt

Man lär sig grammatik automatiskt om man snackar mkt engelska, Att börja lära ut förvirrar bara folk (iaf mig

Man lär sig grammatik automatiskt om man snackar mkt engelska, Att börja lära ut förvirrar bara folk (iaf mig
Lättare att lära sig om man snackar mycke, de håller ja med om - men inte att lära ut så förvirrar de en.

Har alltid haft lätt för engelska, dock så är jag helt värdelös på att förklara när jag ska använda vad (grammatik), jag hör liksom om det är rätt eller inte, aldrig tänkt på några regler för att böja verb osv.

Tycker samma som dig Jocce, svenskan är fan svårare och mycket tråkigare :p

Haha xD haft IG varning i svenska sen jag börja 7an :) 6 år xD

Typ :P 7,8,9 Svenska A och B :P men klarade alla

Last edited:
Har svårt för spanska men får inte byta till B engelska(Det är mkt roligare, hatar spanska) Hur som helst hade vi prov. Max 100~~? Godkänt var 50, Gissa vad jag fick? 49,5 :thumbup: Omprov :S

Fick idag reda på att vi ska köpa fika till 3orna xD
Inte fan tänker jag köpa något åt dom.

Back