• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Gillar sån där kaviar på tub som Kalle's kaviar fast dock inte sån där svart kaviar

haha Vad fan är svart kaviar? Kommer inte ihåg hur kaviar smakar XD men det luktar så jävligt så jag vågar inte :(
 
haha Vad fan är svart kaviar? Kommer inte ihåg hur kaviar smakar XD men det luktar så jävligt så jag vågar inte :(

Finns ju kaviar på tub som man brukar ha på mackor och så finns det små burkar med svart kaviar (har bara sett svart) som brukar vara svin dyrt som man ska äta till något, den kaviarn smakar skit :(
 
kaviar är äckligt :D

någon som kan en bra custom map, low exped server? :)
 
Last edited by a moderator:
Finns ju kaviar på tub som man brukar ha på mackor och så finns det små burkar med svart kaviar (har bara sett svart) som brukar vara svin dyrt som man ska äta till något, den kaviarn smakar skit :(
Den kaviarn smakar skit.
Go kaviar på tub! :D
 
asså jag vette fan men jag gissar på RPG :S

det som är dåligt e att de bara brukar vara 1-5 online :S därför vill jag att mer ska joina
 
asså jag vette fan men jag gissar på RPG :S

det som är dåligt e att de bara brukar vara 1-5 online :S därför vill jag att mer ska joina

Okey :p tråkigt med såna server :( Tycker synd om dom som har gjort en så fin map och sen blir det så få som lirar =/
 
aa tydligen gillar dom inte custom och low exp :/

Finns många populära custom ots :p Men det är mest tp maps eller vad man ska säga :p Dom får inte var allt för seriösa.
Den bästa custom jag nånsin lirat var nog radonia :)
Fast joh.. Den första otn jag nånsin lirade vad nått som hette
tott3 vill ha tillbaka den.. var så grym ! :)
 
Carecup C(_) AND ITS EMPTY!, Jag såg på Idol idag någon mer en jag som älskar Erik Magnusson?
 
Hej... :)
hmmm... om du vill köra riktigt seriöst kör RL? eller med en 6-2 exp :) custom map.
Theotserv är oseriös tycker jag för många customs
 
Back
Top