• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

många säger att radonia var bra, varför stängde dom ner servern?
 
många säger att radonia var bra, varför stängde dom ner servern?

Jag snackade lite med empty och souldrainer en hel då, Det dom sa då var att det var för lite players och att dom skulle göra ett 3d spel istället. Men blev inget av det tror jag >.<.
Skulle ju komma ljud och grejer till radonia :p
 
Varför? :eek:
Den var ju fett bra och han fick 45+ online andra dagen..

Han verkar inte vars så seriös med sina servers, det är nog därför.
Den har varit på två gånger innan om jag minns rätt och alla hans andra tp servers har haft namnet realdeal.
 
Han verkar inte vars så seriös med sina servers, det är nog därför.
Den har varit på två gånger innan om jag minns rätt och alla hans andra tp servers har haft namnet realdeal.
Varje gång har jag spelat och nu senaste gången lovade han att inte stänga av den tidigt.. :(
 
Jag snackade lite med empty och souldrainer en hel då, Det dom sa då var att det var för lite players och att dom skulle göra ett 3d spel istället. Men blev inget av det tror jag >.<.
Skulle ju komma ljud och grejer till radonia :p
haha ok xD
men vad hände med han som köpte radonia? :S
 
usch har tråkigt, nån som kan en rpg, custom map server? :/ low exp
 
usch har tråkigt, nån som kan en rpg, custom map server? :/ low exp

tyvär .. :/
själv har jag också skit tråkigt
och jag har sagt för mej själv att jag ska rensa alla errors ur min server console sen får jag sova.. har hållt på rätt länge nu
 
Back
Top