• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Ne, jag uppfann ägget! Som kläcktes och så kom hönan. Svar på allt!
 

Ja? om man ska tänka vetenskapligt :p eftersom allt började med en liten cell som sedan muterades och blev 2 och fortsatte till det blev fiskar och sedan land djur så borde det nån gång muterats och blivit en höna och då borde den vart i ägget först ! :D
 
ohhh någon som glor på naruto shippuden?????


Bra idea zisly att starta denna tråd :D Skapar iaf lite liv i swe-chatten ^_^
 
Nej jag hatar Animie :p
ända jag någonsin kollat på är pokemon xD (När man va liten)

Gillar att kolla på "riktiga" serier istället :)
Visst jag håller med dig men dom anime serierna jag glor på har en bra handling så jag tycker du borde pröva kolla på ett av dessa 3 eller alla :p
Death Note
Naruto
One piece<- rekommenderas mest om du vill skratta :D
 
Nej tack ^^ gillar inte dubbade filmer och orkar inte med undertexter för då kan man inte göra annat samtidigt :p
 
Hatar också Manga/Anime... Sämsta som finns xd
 
Nej tack ^^ gillar inte dubbade filmer och orkar inte med undertexter för då kan man inte göra annat samtidigt :p
Hah, jag gillar dom textade mer än dubbed. dubbed låter så jävla fult :p
Hatar också Manga/Anime... Sämsta som finns xd

Nej där har du fel :D När man väl har kommit igång i någon serie så blir det kul :D
 
Hah, jag gillar dom textade mer än dubbed. dubbed låter så jävla fult :p
/QUOTE]

Ja man kanske skulle kunna titta om dom va på engelska orginal :p
Men ända sen jag började titta på film på datorn har jag tittat utan undertexter för då kan man gö nått annat på skärm 2 samtidigt.

Multi-Tasking :thumbup:
 
Ne :p har ett år kvar på gymnasiet, sen blire nog att jobba hos farsan ett år så man kan gå högskolan :)

Fick inge Sommarjobb heller :(
 
Jag fick heller inget sommarjobb :(

Vet någon en bra sida där man kan köpa billiga datorer som är hyfsat bra?
 
Jag beställer alla min dator delar från Inet.se
Billigt, bra och ruskigt snabb frakt
beställer man före 10 på morgonen så får man allt redan dagen efter :)

+ att jag har sweclocker rabatt så om man beställer för över 500 så får jag gratis frakt :D
 
Jag beställde min dator i delar på komplett
 
Back
Top