• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Tibia va bra bara under 7.4 och 8.0 nu suger den och den kommer förmodligen suga mer i framtiden...
 
Tror du dom försöker att få de verkligt eller?

Sluta upp med besserwisser snacket, jävligt störande , speciellt på ett forum med massa ot nördar, så käft.

Fan ! nu blev jag på dåligt humör...
Tänk fan logiskt NILSSON, vilket är MEST...iaf, verkligast:

* Heroes, där man svävar o massa andar o skit vette fan
eller
*Prison Break, där man rymmer från ett fängelse och från en korrupt ledning

Visst...prison break har en del otroliga händelser som man tänker "wow, sicken tur" :p
Men det är väl för helvete mycket mer VERKLIGARE, sannoligt att det kan hända på riktigt än en Heroes story...wow.
 
Jaja sluta nu att bråka.

Heroes story var rätt OK från början men gick sedan åt helvete efter att Syler mirakulöst överlevt efter att fått japanens svärd i magen.
 
Jävligt irriternade kärringar ja hatar dom du då?




RÄDDA VÄRLDEN SKJUT EN FJORTIS!
 
Fjortisar... Hm... Finns inte mycket och säga förutom att dem förstör vårt samhälle.
 
Vi snackar om fjortisar nu, Henkos. Hade vi velat snacka om Windows 7 så hade vi gjort det.


Pjs är fett jobbiga. Med deras jävla brunkräm och sånt. <_<
 
Roligt att du frågar...

Träffade en tjej på en fest förra veckan, fick hennes msn idag...
Vi snackade rejält och hon var intresserad av en liten bild av hur 2 års seriös träning kan ge, så hon ska få sitt ;) så kanske jag får mitt senare...you know what I'm saying? ... hihi

Så ni ska få en bild på mina pumpade axlar imon efter träningen ;)
Och ni får döma som ni vill, bryr mig faktiskt inte...jag har ändå massor av flera års träning kvar, så...tänker inte sluta någon gång snart ändå :D

(answer on your question: 15 år, ganska "biff", inte spinki iaf xD och jag har läst oräknande många tips på sidan Kolozzeum från veteraner och fått många tips och lärodomar från gymmet och min förkunniga bror som har lärt mig allt :D)

Visa nu en bild ;)
 
Visa nu en bild ;)

Ye sorry, min mobil gick sönder i en moppe krash i fredags :D

Sammanträffande? I think not ! xD
Tar morsans mobil och tar bild lite senare,

"Picture v0.1 of Limannen, is expected to be released between 15.00-21.00 tomorrow." :p
(could it be more gay? haha)
 
Back
Top