• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Den här kärran är grym! Älskar den..
2q8y3w0.png



























Not!
54hcnd.png
 
Den första bilden var as snygg Henkos!
den 2a var väl mclaren? as snygg
 
NATTEN ÄR UNG !
Äh, vem ska jag lura ? -.-

Är trött som fan, bara för att jag har skola kl 8 varje morgon ! sedan träna varje dag, bläh...men nu är man uppe till kanske 1 på fredagen, och redo för fest eller hänga med kompisar på lördagen :D

Save energy by staying up on the friday boys !
 
NATTEN ÄR UNG !
Äh, vem ska jag lura ? -.-

Är trött som fan, bara för att jag har skola kl 8 varje morgon ! sedan träna varje dag, bläh...men nu är man uppe till kanske 1 på fredagen, och redo för fest eller hänga med kompisar på lördagen :D

Save energy by staying up on the friday boys !
Ska man verkligen styrketräna varje dag?, vet att man inte ska träna samma kroppsdelar på 48(?)h fast någon dags vila ska man väll ha i veckan? :s
 
Ska man verkligen styrketräna varje dag?, vet att man inte ska träna samma kroppsdelar på 48(?)h fast någon dags vila ska man väll ha i veckan? :s

OFC !

FFS !

WTF !

LMAO !

Måndag: Bröst / Triceps
Tisdag: Axlar / Trapz
Onsdag: Ben / Vader
Torsdag: Bröst (tungt bara) / Övriga övningar
Fredag: Rygg / Biceps
Lördag: (ifall jag har missat något pass i veckan) annars ut o spring några kilometer
Söndag: antingen vara hemma och götta sig efter lördags partajet, eller bara springa lite

Och en kanske 10-20min mage på varje pass också, som avslutning. (ibland lite cykling, men inte ofta..för det förstör ju muskeltillväxten)

Man måste vila ibland, ja. Men Limannen blir aldrig trött xD

Faktiskt inte :p
 
Back
Top