• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

GE UPP !

Orka bry sig om han är någon eller inte, om han säger att han inte är den personen, acceptera det då? Bara för de har liknande namn? Wtf...

Är du Talarunen, Elf eller Hani?!!213
:eek:
 
Huh? Försöker du vara rolig eller något?

Nej Mr.Jag gillar inte dig så jag tar alla chanser att jävlas med dig.

Gå nu till gymmet med dig och sen på vägen hem kan du möblera om några invandrar ansikten.
 
Har frågat 2 ggr, ena gången svara han inte, så jag frågar igen :s Jag har ingen aning ifall det är han eller inte, bara undrar...
Du har fått mitt svar i PM. Svaret löd så hära i PM;et: Xaziv är min RL polare. Dem andra vet jag inte vem dem är. Sorry :/
 
Eraze, du får ha lite tålamod.

Dom lär tjöta på dig förevigt som dom har gjort med folk tidigare.
 
Bara Fragdonut som inte fattar. Kommer väl säkert någon annan som också tjatar.
 
Nej Mr.Jag gillar inte dig så jag tar alla chanser att jävlas med dig.

Gå nu till gymmet med dig och sen på vägen hem kan du möblera om några invandrar ansikten.

Låter ganska bra, faktiskt :p Förutom invandrarsaken, vart har du fått det ifrån? Att jag skulle vilja möblera om ALLA invandrares ansikten, eller vem som helst?

Verkar inte som du förstår de sammanhangen som mina post har med att göra, du läser bara "möblera om, ansikte, invandre - OH JÄVLA RASIST, GÅ O DÖDA NÅGON INVANDRARE DÅ ! COOLING!"

Saken är så här, att den personen förolämpade oss och man blir lite smått irriterad, jag menar...skulle inte du bli det? Sluta spela Mr. Goody Goody, alldeles för töntigt för ett sådant här forum.

Jag menar...du och Anas92 (den där besserwissern) kan ju dra till Flashback och leka vuxna där :D
 
Låter ganska bra, faktiskt :p Förutom invandrarsaken, vart har du fått det ifrån? Att jag skulle vilja möblera om ALLA invandrares ansikten, eller vem som helst?

Verkar inte som du förstår de sammanhangen som mina post har med att göra, du läser bara "möblera om, ansikte, invandre - OH JÄVLA RASIST, GÅ O DÖDA NÅGON INVANDRARE DÅ ! COOLING!"

Saken är så här, att den personen förolämpade oss och man blir lite smått irriterad, jag menar...skulle inte du bli det? Sluta spela Mr. Goody Goody, alldeles för töntigt för ett sådant här forum.

Jag menar...du och Anas92 (den där besserwissern) kan ju dra till Flashback och leka vuxna där :D


Man kan nästan tro att det är du som är invandrare, din svenska är ju värdelös.
 
Nej jag vet, men han har påpekat det flera gånger i gamla trådar.

Länka gärna, och btw...detta är ett forum, internet vettu, ingen svenska uppsats :D
Ta det lugnt, byxorna spricker ju på dig om man stavar fel, ska du inte varna mig för den meningen? Leka lite mod...
 
Back
Top