• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Vad tycker ni om Twilight? (kommer inte på något annat att bumpa med :<)

Den e skön new moon också men asså i slutet (You should marry me) sämst ju man måste vänta ett hel år för att se vad hon svarar
 
Första delen va helt okej har inte sett 2:an än så kan inte svara :D

Någon som har sett 2:an och rekommenderar den?? :D
 
ZoOorO den e bra men asså i slutet e de helt dåligt :x så man måste vänta ett hel år för att se vad bella säger -,-
 
ZoOorO den e bra men asså i slutet e de helt dåligt :x så man måste vänta ett hel år för att se vad bella säger -,-

Samma här. Skulle kolla Twilight och se varför alla gnällde.
Efter att ha sett båda filmerna blir man förbannad att man måste vänta så jävla länge för fortsättningen :(
 
En fråga, har vi inte diskuterat detta ämne en gång förut eller är jag helt jefla retarded? :eek:
 
BLEEEEEH har inte sovigt något än och börjar bli trött nu.. Alla mina m8s lovade o vara uppe med mig hela natten o dagen men dom deckade nu för 10 min sen -.-

Vad kan man göra för o hålla sig uppe? Tips plx (kan ej sova nu på dagen så måste vara vaken)
 
Gå ut och gå en runda. Det brukar funka för mig ^^
 
En snubbe som sa att han har windows 8 och att han ska hacka tibia.com. :p Han har dock gjort nya acc's..

Jaha han xD orka honom.. Han hackade mitt OTLand konto.. (Hade samma PW på hans OT som här.. JAVET! XD dumt misstag, men ofta man testar?)

:eek:
Jag beställde själv en för en vecka sen, fick den idag.
DealExtreme?

Ja! :D DealExtreme ftw :p tur man är fattig annars hade man spenderat mycket pengar där xD

14$ kosta den typ, köpte också 12st Earth Magnets (Starka Magneter) 2$ och ett SIM kort hack för 3$ :p hoppas jag får det nästa vecka :)
 
Jaha han xD orka honom.. Han hackade mitt OTLand konto.. (Hade samma PW på hans OT som här.. JAVET! XD dumt misstag, men ofta man testar?)



Ja! :D DealExtreme ftw :p tur man är fattig annars hade man spenderat mycket pengar där xD

14$ kosta den typ, köpte också 12st Earth Magnets (Starka Magneter) 2$ och ett SIM kort hack för 3$ :p hoppas jag får det nästa vecka :)
Hahhah XD
 
orka, nån som hade typ en myra som "slogan"
Så jag skulle ta bort den från skärmen, trodde den va rl, HAHAH! :D
 
Back
Top