• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Om man har växt upp med så bryr man sig nog inte lika mycket. En fråga: Är du homofob?
 
Om man har växt upp med så bryr man sig nog inte lika mycket. En fråga: Är du homofob?
Många skäms med "normala" föräldrar, varför skulle det inte vara värre med homosexuella?
 
Varför skulle de? ;S

Du verkar inte veta mycket om barn, vilket är jävligt konstigt såvida du inte bott i en grotta, eller så spelar du ovetande. I vilket fall så orkar jag inte förklara.
 
Men om man har växt upp med det, så bryr man sig väl inte lika mycket?
 
Stackars dig Zisly :'( HEhe :D


Vejsa: Fan heller att man ska ha två pappor! Blir ju fan wierd :S (Tänk om man själv blir bög då kan man ju ha trekant utan att det blir incest HAHAA ):D
 
Vafan, min post blev borttagen, varför?
Brukar inte klaga över sånt, men i detta fall så är jag rätt säker på att jag inte bröt mot någon regel..

Iaf:
Men om man har växt upp med det, så bryr man sig väl inte lika mycket?
Jag tvivlar högt på att man inte skulle bry sig. Speciellt i tonåren.

Vejsa: Fan heller att man ska ha två pappor! Blir ju fan wierd :S (Tänk om man själv blir bög då kan man ju ha trekant utan att det blir incest HAHAA ):D
Tänk om någon av föräldrarna har skaffar en "bärare"(glömt vad det hette), dvs. en kvinna som blir gravid och föder deras unge. Även om det inte skulle vara så, skulle det fortfarande vara jävligt sjukt.
 
Last edited:
Vafan, min post blev borttagen, varför?
Brukar inte klaga över sånt, men i detta fall så är jag rätt säker på att jag inte bröt mot någon regel..
Vad skrev du? :p

Jag skulle dock hålla det hemligt, skulle skämmas. xD
 
Vafan, min post blev borttagen, varför?
Brukar inte klaga över sånt, men i detta fall så är jag rätt säker på att jag inte bröt mot någon regel..

Det finns ingen borttagen post av dig där den bör vara om den har blivit borttagen. Alltså måste du ha glömt att posta överhuvudtaget. Ett annat alternativ är att en Admin har raderat din post från databasen vilket jag tvivlar på.
 
Det finns ingen borttagen post av dig där den bör vara om den har blivit borttagen. Alltså måste du ha glömt att posta överhuvudtaget. Ett annat alternativ är att en Admin har raderat din post från databasen vilket jag tvivlar på.

Hum. Brukar inte glömma posta men det är väll ingen omöjlighet att jag gjort det i detta fall :s. Aja, skitsamma.
 
Jag brukar alltid glömma o posta.. Skriver hela jävla meningar ibland spalter men då trycker ja bara bort skiten... Känner mig så dum efter det! *Cry*
 
ingen som spelar wow ;<<<< fifa 10?????? dxxxx ;ppppppppppppppppppppppppppp

ey manen vafö spel tibia???????????????????????




Näe, jävlar vad drygt otland har blivit. Övergått till 12 åriga pojkar som sitter här och drygar, så tråkigt..
 
Last edited by a moderator:
Back
Top