• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

ingen som spelar wow ;<<<< fifa 10?????? dxxxx ;ppppppppppppppppppppppppppp

ey manen vafö spel tibia???????????????????????




Näe, jävlar vad drygt otland har blivit. Övergått till 12 åriga pojkar som sitter här och drygar, så tråkigt..

Hade tänkt börja med wow igen när mina grafik drivare kommer xP

och ja håller med det är alldeles förmycke P12or som kommer hit :/ Borde införa så man måste göra ett IQ test för att få joina OTLand
 
Hade tänkt börja med wow igen när mina grafik drivare kommer xP

och ja håller med det är alldeles förmycke P12or som kommer hit :/ Borde införa så man måste göra ett IQ test för att få joina OTLand
Ja, det have varit coolt. Då får man alltid seriösa svar. Hehe! ;)
 
Wow. De hade varit mycket bättre. Det är störigt med massa p12. Hela högen går mig på nerverna.
 
Wow. De hade varit mycket bättre. Det är störigt med massa p12. Hela högen går mig på nerverna.

oja :p

Och det är inte bara folk på internet.. Många unga nuförtiden är allmänt okunniga eller så bryr dom sig inte alls
 
Nu är vi ändå pratar om IQ. Själv anser jag inte att någon är smart bara för att han eller hon kan rabbla upp världens huvudstäder. Utan en smart person i min mening är den som kan lösa problem med den kunskap personen besitter. Kommer inte på någon bra förklaring men vad jag menar är att fakta saker inte borde förväxlas med att vara smart då oftast vem som helst kan lära sig allt det där skitet om man bara vill, att använda det man lärt sig för att lösa eller utveckla något är däremot smart enligt mig.
 
Nu är vi ändå pratar om IQ. Själv anser jag inte att någon är smart bara för att han eller hon kan rabbla upp världens huvudstäder. Utan en smart person i min mening är den som kan lösa problem med den kunskap personen besitter. Kommer inte på någon bra förklaring men vad jag menar är att fakta saker inte borde förväxlas med att vara smart då oftast vem som helst kan lära sig allt det där skitet om man bara vill, att använda det man lärt sig för att lösa eller utveckla något är däremot smart enligt mig.

IQ har INGET med kunskap att göra...

IQ är logiskt tänkande alltså att man lätt fattar och inte behöver fråga nån hur man ska göra, när, var, hur och varför..

Gör du ett IQ test så får du inte svara på typ "Vad heter Sveriges 3e största sjö" utan du kommer svara på matte "Gåtor" där du t ex ska se vilken bild som kommer efter
. .. ... "Hur ser nästa bild ut?"

Här kan du göra ett IQ Test: http://www.illvit.com/htm/IQTest/sv/instructions.html


Dock har sånna med hög IQ väldig lätt att lära sig saker.
 
Last edited:
IQ har INGET med kunskap att göra...

IQ är logiskt tänkande alltså att man lätt fattar och inte behöver fråga nån hur man ska göra, när, var, hur och varför..

Gör du ett IQ test så får du inte svara på typ "Vad heter Sveriges 3e största sjö" utan du kommer svara på matte "Gåtor" där du t ex ska se vilken bild som kommer efter
. .. ... "Hur ser nästa bild ut?"

Här kan du göra ett IQ Test: Take Test


Dock har sånna med hög IQ väldig lätt att lära sig saker.
Nu sa jag inte at IQ var det. Utan att folk tror att man är smart för att man orkar lära sig en massa äckel fakta.
 
Nu sa jag inte at IQ var det. Utan att folk tror att man är smart för att man orkar lära sig en massa äckel fakta.

Nja :p Det är ganska bra att kunna lite allmänbildning ibland xD

Fast.. Jag kan själv erkänna att jag har allt för mycket fakta i mitt huvud :(
 
Nja :p Det är ganska bra att kunna lite allmänbildning ibland xD

Fast.. Jag kan själv erkänna att jag har allt för mycket fakta i mitt huvud :(

xD
Jag har en massa fakta i huvudet också men när jag väl behöver det så blir jag helt tom i skallen. Gissa vad som händer 10min efter jag har gett upp med att komma ihåg vad det var? jo, skitet kommer upp då xD
 
xD
Jag har en massa fakta i huvudet också men när jag väl behöver det så blir jag helt tom i skallen. Gissa vad som händer 10min efter jag har gett upp med att komma ihåg vad det var? jo, skitet kommer upp då xD

Bättre det än att alla kompisar använder en som ett jävla Wikipedia xD
 
Back
Top