• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Jag tycker att Radonia är mycket bättre än TLL. Radonia hade en helt custom map med dom grymma quests & scripts...
 
Min åsikt tycker jag att det är tråkigt köra med för mycket custom grejer. Custom map räcker custom items och quests/monster blir bara överdrivet för mycktet tycker jag. (Tibia suger nu tycker jag. Vad jag gör här i otland då? Jag skriver bara i svenska forumet och kan hjälpa folk ibland) Fast det är ju min åsikt om allt
 
Min åsikt tycker jag att det är tråkigt köra med för mycket custom grejer. Custom map räcker custom items och quests/monster blir bara överdrivet för mycktet tycker jag. (Tibia suger nu tycker jag. Vad jag gör här i otland då? Jag skriver bara i svenska forumet och kan hjälpa folk ibland) Fast det är ju min åsikt om allt

Yea, spells är ju bara dötrist och göra custom med.
Samt monsters, helt onödigt, visst - kanske adda nya bosses.
Men mer än det så äre trökigt :/
 
Radonia var det ! jo radonia var perfekt, Inge custom spells, Inga custom vocations osv.. Bara custom map ! Var så grym server !!
 
Håller faktiskt med där. tycker de är roligare med Typ Costum Map, Custom Storyline osv. typ rpg style, Gillar inte tanka hem en client å spela. För dom har oftast konstiga färger o sprites osv
 
Läste något väldigt skumt på AB:
President Obama ska kunna stänga internet med en knapptryckning.

Låter som ett skämt?

I terroristbekämpningens namn är allt tillåtet.

Bara så ni vet, kan man inte helt riktigt lita på AB, men...ifall detta är sant så suger det hårt.

Själv tyckte jag han gjorde en bra start som en president med nerstängningen av Guantanamo-fängelset,
men om han gör detta så blir han nog den dummaste president jag har skådat xD

Jag är väldigt tveksam om han ens tänker göra det, men...om man spekulerar om det lite, vad skulle du tycka? :D

Källa:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/analys/wolfganghansson/article5737972.ab
 
Han kommer få dåligt rykte om han kommer göra det och jag tror inte direkt att han kommer stänga ner internet
 
Det kommer inte stoppa alla, finns andra sätt att planera o det xD
 
han kan itne stänga ner WWW. Google skulle fortfarande kunna ha sina servrar på och vi skulle kunna access de, han kan inte stänga ner WWW.
 
han kan itne stänga ner WWW. Google skulle fortfarande kunna ha sina servrar på och vi skulle kunna access de, han kan inte stänga ner WWW.

Den meningen var ju...inte det smartaste.
Googles servrar har väl internet också? INTERNET = GONE = NO MOAR ! ffs :p

Men, det finns inget annat än rykten på aftonbladet, så bryr er inte, hah.
 
"Rånarna uppges ha givit sig av med 500 kronor och ett paket glass. "'HAHHAHAAH
fail.
 
Menar, Vem fan gör ett sånt brott? För 500kr och ett packet glass?
Glasbilen körde på vår gata 1timma innan =P Synd om chaufören xD
 
Back
Top