• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Tack :)
Är detta forumet bättre ät OTFans. En del tipsar OTFans också..

Går ej att jämföra egentligen, det är mer än smak sak :p
Gillar OTLand mer pga att det är mer aktivt i de forum jag brukar hänga i :p
 
Går ej att jämföra egentligen, det är mer än smak sak :p
Gillar OTLand mer pga att det är mer aktivt i de forum jag brukar hänga i :p

Precis :)
Gillar folket & moderaters bättre här oxå :) Sen designen är finare.... XXXXXDDDDD
 
Går ej att jämföra egentligen, det är mer än smak sak :p
Gillar OTLand mer pga att det är mer aktivt i de forum jag brukar hänga i :p

Håller faktist med dig :)
men jag är inne på otland bara för att prata om olika saker :p
Ni är väl mer aktiva på otfans?
 
otfans är mycket mindre aktiv, man blir banand för att man reportar saker, och man får ingen hjälp alls. Mods skiter helt i hemsidan.
 
aa jag fick inte hjälp på länge sen frågade jag på otland o dom svarade inom 1 timme typ :S
 
Va bra ju!

OTFans har väl funnits längre än OtLand?
aa jag tror att otland har funnits sen 2007 och otfans sen 2005

men de har dåliga mods, nån betala ca 1400kr för att en mod skulle banna nån.. lol
 
Börja inte snacka skit om OT forumen nu igen -.-
Alla forum har sina brister/problem, om det är så dåligt som kom över det, det hjälper inte att "lämna" det andra forumet för att sedan snacka skit om det på det andra.
 
Börja inte snacka skit om OT forumen nu igen -.-
Alla forum har sina brister/problem, om det är så dåligt som kom över det, det hjälper inte att "lämna" det andra forumet för att sedan snacka skit om det på det andra.

Sant :p Vet faktiskt inte mycket om deras moderators :p Men dom flesta här inne säger att det är skit där.. Valde det här för att jag tyckte det var finare från början :p.

Så nån som gillar kaviar? Värsta jag vet :p
 
Sant :p Vet faktiskt inte mycket om deras moderators :p Men dom flesta här inne säger att det är skit där.. Valde det här för att jag tyckte det var finare från början :p.

Så nån som gillar kaviar? Värsta jag vet :p

Gillar sån där kaviar på tub som Kalle's kaviar fast dock inte sån där svart kaviar
 
Back
Top