• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Ye sorry, min mobil gick sönder i en moppe krash i fredags :D

Sammanträffande? I think not ! xD
Tar morsans mobil och tar bild lite senare,

"Picture v0.1 of Limannen, is expected to be released between 15.00-21.00 tomorrow." :p
(could it be more gay? haha)

Åk försiktigt :P

Ska nu ut och springa, bäst för dig Limannen att du har laddat upp en bild !! ;)

Kunde ej ta fronten idag, för jag kände mig inte lika sexig som vanligt ;)
haha, ne seriöst...tog bild vid fel tillfälle och var ej uppumpad, jag ska fixa en REDIG bild !

Bara biceps och rygg, ska inte ge mig ! Det är as svårt att ta bild själv btw :p

Imageshack - rightbic
Imageshack - war6vg8.jpg
Imageshack - backjf

(more to come -.-)

FAn vad nice! Asså den e inte bucklig, men de e feta = snyggi

Btw hur mkt tränar du biceps med ? (vikt)

FAn vad nice! Asså den e inte bucklig, men de e feta = snyggi

Btw hur mkt tränar du biceps med ? (vikt)

Svårt o säg egentligen, t.ex,

Stångcurl - 45x5 (45kg)

Brukar inte maxa så mycket i biceps, gäller att pumpa där ;)

Hantelcurl - 22,5x4-6 (fortfarande pump)

Vet att det inte är så jätte imponerande, men...försöker åtminstående :p

Du var inte så stor som jag trodde, men nice iallafall :p
Så, nyduschad och fräsch efter att ha sprungit som en jävla galning xD

@Limmanen, såg inte precis mycket på de där bilderna :p, såg nog själv ut sådär när jag var 15-16, nu är man smal och svag :'(

Anyways, hur många pullups klarar du? ;)

Så, nyduschad och fräsch efter att ha sprungit som en jävla galning xD

@Limmanen, såg inte precis mycket på de där bilderna :p, såg nog själv ut sådär när jag var 15-16, nu är man smal och svag :'(

Anyways, hur många pullups klarar du? ;)

Sa ju att det var dåliga bilder, iaf när man ska försöka ta själv -.- men ska försöka ta bättre

Pullups? 9-11 max kanske, CHINS...däremot, som du kanske egentligen menade :p Erhm, då tar jag nog en MAX 15, gjorde det för inte så länge sedan.

Brukar inte köra 15 reps, utan sätta på extra vikt, kanske en 5-10kg och göra 5-8 reps istället, så det verkligen bränner hårt ;)

Du var inte så stor som jag trodde, men nice iallafall :p

And again...ganska svår bild att bedöma.

Men tack, tar det som en komplimang, vill ej vara för stor :D men fan liten heller xD

(ska lägga in en video på nästa rygg pass, nytt personal best försök, 115kg i marken)

Sa ju att det var dåliga bilder, iaf när man ska försöka ta själv -.- men ska försöka ta bättre

Pullups? 9-11 max kanske, CHINS...däremot, som du kanske egentligen menade :p Erhm, då tar jag nog en MAX 15, gjorde det för inte så länge sedan.

Brukar inte köra 15 reps, utan sätta på extra vikt, kanske en 5-10kg och göra 5-8 reps istället, så det verkligen bränner hårt ;)

Menade pull-ups som jag sa :p
Har hört att många styrketränare brukar ha problem med dom :p

Såg lite halvt fail ut att ta kort på sin egna rygg ? XD

Yeah ! It sucks :p

Zisly,

Yes, men...jag vet inte, jag är ingen styrkelyftare.
Jag kör ju inte bara basövningarna: bänk, mark, knä...

Utan jag kör nästan vartenda övning som finns, iaf vartenda viktig övning i varje muskelgrupp.
Och jag ser mig verkligen inte som en sådan styrkelyftare, skulle aldrig vilja förstöra mig så. I'm more of a builder ;)

Ska faktiskt iväg nu, dagens agenda på gymmet blir Rygg, bic och lite mage slänger man alltid in :p

Back