• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Kankse ska hyra Syrianska kulturarenan i Örebro

sen en Syriansk artist för min pappa, (han fyller 50 snart) ;D

Nåhh....va gulligt.

Syriansk fest, fyfan xD hahahah...inget i världen skulle få mig att gå på något sånt :D Tackar och bockar samt för att min inbjudan försvann i posten, antar jag ?
 
Haard, okej^^ Hade bara för mig att det var så där nere. Kom på nu att det är Bangladesh som är påväg under iaf stora yter.
 
Någon som kan översätta "hamna i bakgrunden" till engelska? Sitter och försöker göra en engelskaläxa som skulle lämnats in i torsdags :/
 
Någon som kan översätta "hamna i bakgrunden" till engelska? Sitter och försöker göra en engelskaläxa som skulle lämnats in i torsdags :/

Get in the background?
Get into the background?
Be in the background?
 
Någon som kan översätta "hamna i bakgrunden" till engelska? Sitter och försöker göra en engelskaläxa som skulle lämnats in i torsdags :/
Du lär dig inte med hjälp av att fråga andra. Försök själv, kom på egna svar. Det är nog inte så svårt...
 
Du lär dig inte med hjälp av att fråga andra. Försök själv, kom på egna svar. Det är nog inte så svårt...

Det är inte frågor, man ska skriva en boklogg ;)

Men tror jag vet hur jag ska skriva nu, tack Henkos :thumbup:
 
Ska nog ta o beställa en resa till Manchester o glo på Manchester United vs ?????? ! Är så jävla sugen på det! Någon som vet vad det skulle kosta att åka ner till Manchester för en helg o glo på en match? ( Behöver inte vara en top match)
 
Ska nog ta o beställa en resa till Manchester o glo på Manchester United vs ?????? ! Är så jävla sugen på det! Någon som vet vad det skulle kosta att åka ner till Manchester för en helg o glo på en match? ( Behöver inte vara en top match)
4500-7000kr ungefär.
 
Nej, aldrig livet - inte igen! Var tvungen o se den med flickvännen. Somna nästan. Hon grät och jag halvsov. Inte så bra :p
 
Saw IV!

Är inte din Avatar typ något från vanliga Pokémon från GBA?
 
Saw IV!

Är inte din Avatar typ något från vanliga Pokémon från GBA?

Saw IV? Sög...inte alls som de förra :S
+ att jag tycker att det räckte med de första 3 filmerna, sedan skulle de ha slutat :/
7:ans film är redan på gång inför oktober, lol :p

Avatar verkar också suga, är inget science-fiction fan :D
Det är kasst atm på videofronten, men det kommer att komma många bra inom några år.

Det enda jag kan rekomenderar att titta på är det senaste av Dexter, AS GRYMT AVSNITT ! ;) Och UFC, ofc.
 
Nä, de tror jag inte. Min avatar är något jag gjorde i paint igår.

Alla Saw filmer är urkassa. Dem är inte läskiga, som dem säger att dem är. :(
 
Back
Top