• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Nya kommer på måndagar :)

Mm, på FOX ... som bara visas i USA. De blir uppladdade på t.ex. TPB på tisdagen :p

den här Jakten på lyckan ( svensk ), glömt va den heter p åengelska. Den där filmen med Will smith o hans son som blir fattiga men sen får Will Smith ett bud på nått o blir rik.

Pursuit of happiness eller nått. Riktig fail svensk titel!

Säg gärna inte slutet, för de som inte har sett den iaf :p
"och det slutar med att han blir rik" xD

Grym film är det iaf, Will Smith ftw :D
 
Sen blir det så jävla mycket svårare att hitta filmen att ladda ner från internet också :(
I Tyskland översätter (dubbar) de hela filmer istället. Går inte att se på :/ (min farsa bor i tyskland så är där på loven ibland)

Jo vet, hatar det :p
Fast kan ju vara bra att se några dubbade filmer om man ska träna på ett visst språk
 
eztv.it

Nog bästa sidan att få tag på serier så snabbt som möjligt dock.
 
Inte jag :)
Ett tips skulle vara att du gjorde en tråd i Staff Request istället
 
BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Varför spelar ingen på Inferna eller Dolera nu för tiden? Alla jevla nubkompisar jag har vill bara spela non-pvp och vanliga booring världar >.< någon som kan förklara hur man kan tycka pvp-enforced är tradigt? (rl tibia då..) :p
 
Bytar ämne igen, för den diskussionen varken du är Razov eller inte...är ju bara dum xD

Vi fick snö idag !!!! och vi ägde skiten ur några 7:eek:r, och jag menar inget illa när jag säger att det var en del blattar som blev helt igenmulade :D Så en av de ringde sin kusin -.-

7-9 rätt stadiga killar som inte är jätte förtjusta i tykna invandrare mot 1 liten ensam som stor där och hotade oss alla. Icke bra, det höll på o bryta ut till ett slagsmål och jag sa bara åt han att dra...någon som kan gratta mig? ffs...skulle gärna vilja möblera om det dära trynet han hade, för han var otroligt respektlös och skrek ut en del taskiga grejer om våra mammor, vilket inte hjälpte. Medans vi försökte förklara för killen att det var ju ett krig och de VILLE möta oss. :S
 
Är du typ inte Eloh (f.d Razov), Xucin, Xaziv och Vacez? :s
PS: Xaziv e jag säker på.

GE UPP !

Orka bry sig om han är någon eller inte, om han säger att han inte är den personen, acceptera det då? Bara för de har liknande namn? Wtf...
 
GE UPP !

Orka bry sig om han är någon eller inte, om han säger att han inte är den personen, acceptera det då? Bara för de har liknande namn? Wtf...
Har frågat 2 ggr, ena gången svara han inte, så jag frågar igen :s Jag har ingen aning ifall det är han eller inte, bara undrar...
 
Back
Top