• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Private Server (WoW) 2.4.3

krille09

Belden
Joined
Aug 15, 2007
Messages
4,892
Reaction score
55
Location
Stockholm, Sweden
först av allt, inget tibia snack - ber någon moderator att ta bort alla snack om tibia... och inget snack om retail - säg inte jag/vi ska börja retail!

tja jag spelar just nu world of chris private serven 2.4.3 (Zul'Aman realm)

tänkte bara om de finns andra wow PRIVATE spelare där ute som skulle vilja köra med mig eller jag med dig (ifall det är raids är scriptade)


vilken server spelar ni?
jag kan ge er install för vanliga o tbc + patchen ifall ni börjar spela :p kan även hjälpa er med start ^^




den serven jag spelar är world of chris och sidan är World of Chris :: Official Site - heter Ince (prot warr) där

har massa alts (aka 'toons') - du drar lvl 70 på 1 dag, eller så röstar du på serven varje 12 h tills du har 2 stycken vote tokens så blir du lvl 70 på nolltid (fast du måste vänta 12h för varje vote :p



edit:


JAG GILLAR EJ WOLTK! patch 2.4.3 eller inget :(
 
Last edited:
Ajo, spela private wow server, låter sjukt skoj ;p Aldrig gillar de serverna ;p laggar verkligen svin mycket ;p
 
spelade private innan. formanterat min dator en antal ggr så orkar itne installera det, tar fan år haha.

spelade wowbeez innan (inte säker på om den finns fortfarnde). jävlar va skoj de va. men blev bannad för min gubbe bugga typ så jag kunde attackera alla i horde i ogrimmar ( var undead warrior). HAHA jävla skoj va de.

men aja, nej spelar inte x]
 
Ajo, spela private wow server, låter sjukt skoj ;p Aldrig gillar de serverna ;p laggar verkligen svin mycket ;p

du väljer bara fel server, du ska välja en server som woc till exemepel, laggfri (sällan kommer det, händer nästan aldrig - tror det är min data) skriptade instances swp, bt, alla sånna och egen custmo instance WE " worlds end "

du borde prova
 
jag spelar på Q-gaming.org , patch 2.4.3 (pre tbc realm) laggar inget scriptade bossar:) ingen har klarat naxx eller aq40
 
Om du skulle börja köra en 3.1.X server så kan du PMa mig :p orkar inte installera om eller nedgradera mitt wow ^^
 
Wow = Näst sämst efter Manga/Anime...
 
Haha, Neon :p
Det är ett bra tidsfördriv och jag kan faktiskt erkänna att man slösade lite för mycket tid när det va TBC :p kunde använt dom dagarna/veckorna till nått nyttigare :/
 
Wow = Näst sämst efter Manga/Anime...

När man har tråkigt är det inte fel.
no-no.gif
 
Spelade WoWFusion och MMORPG4ALL.com (Har fortfarande gubbarna där - typ 4 level 80s - Raids o allt funkar där, BGs oxå) Men WoWFusion är tyvärr Offline sen länge tillbaka.

MMORPG4all.com Servern är riktigt skoj :)
Step 1.
# Patch 3.1.x Required.

Step 2.
# Create a Web Account (Here)

Step 3.
# Claim your Game Account from the right menu.

Step 4.
# If you do not have a Game Account click here.

Step 5.
# Edit your "realmlist.wtf" file in
C:\Path\To\World of Warcraft\Data\enUS (Note that your language will vary).

Step 6.
# Erase everything in that file, and insert:
set realmlist realmlist.mmorpg4all.com

Zer0xe
 
Jag kör Unnamed Wow, fett rolig server.

På instant lvl 70 realmen har jag lvl 80, ofc xD
Och på den seriösa, så har jag en 80 dk, kan ju alltid boosta dig...pm om du har lust.
 
q-gaming är bra de flesta pre tbc servers är mkt bättre än alla top 10 servers som är skit kassa blä






----------WOTLK SUCKS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE---------------------
 
började nyss o spela på en en ny 2.4.3 , last wow heter den verkar rätt så bra sklle vara kul om någon mer skulle joina , är horde
 
hittade nyss en grymt bra pvp/arena server pets funkar rating för s4 col huh
 
Inomunia elelr något liknande var as bra server med ca 12 exp och den var inte alls oseriös fast den är borta nu :/ unnamed wow har jag kört på förut också men har slutat med wow nu skulle hellre böraj rl wow :p
 
jag spelar på Q-gaming.org , patch 2.4.3 (pre tbc realm) laggar inget scriptade bossar:) ingen har klarat naxx eller aq40

kolla din profil!!! :p


Om du skulle börja köra en 3.1.X server så kan du PMa mig :p orkar inte installera om eller nedgradera mitt wow ^^

aff, precis uppdaterat till 3.2.0 för att testa nya sakerna i 3.2.0 som det nya battleground, men spelar helst inte woltk de suger hårt!!!

Finns bara 2 servers som varit bra. Toxic WoW, Omega WoW
Allt annat = skit


jag körde en gång någon server med dig, toxic eller omega något... aja dem är nog woltk nu och jag tänker inte spela woltk, tog mej ett tag att börja gilla tbc, jag gillar det atm, tänker fortsäätta gilla :D
 
tja

Hej. jag spelar wow just nu har 3st lvl 80 och har tröttnat på vanlig server så finns det nån där ute som jag kan få spela med :)
 
Lirar https://www.molten-wow.com/ atm, lagg fri, 99/100 av questsen fungerar vilket jag har hört är ovanligt.

Dock är detta min första private wow server så har inget att jämföra med:p
dock ärre 2 realms med 4k players each plus waiting list på 1-2k så:p
 
Back
Top