• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Private Server (WoW) 2.4.3

+1

Men ja tycker också att wow är inte så jättekul men jag har tröttnat på tibia också

samma här.

Tröttnat på båda spelen men wow är ju lite roligare trots allt.

Finns alltid något att göra på wow.
 
Lirar inte retail längre, skiten har blivit lame..

Liksom dom släppte Lich king igår, och han dog efter sådär 6 timmar.
KUL!

Minns i 60 och 70 tiderna, då det var lite att kämpa för i PVE.

Själv lirar jag Worldoftwinks.com ibland, körde deras 70, full scriptat överallt och pve'ade satan med min guild Blacklisted Gaming.

Numera hänger jag runt deras forum och tittar in ibland på deras 80 pvp serv.

Fast vore kul att börja en 70 pve serv som har saker scriptat och inge skit bara.
 
Lirar inte retail längre, skiten har blivit lame..

Liksom dom släppte Lich king igår, och han dog efter sådär 6 timmar.
KUL!

Minns i 60 och 70 tiderna, då det var lite att kämpa för i PVE.

Själv lirar jag Worldoftwinks.com ibland, körde deras 70, full scriptat överallt och pve'ade satan med min guild Blacklisted Gaming.

Numera hänger jag runt deras forum och tittar in ibland på deras 80 pvp serv.

Fast vore kul att börja en 70 pve serv som har saker scriptat och inge skit bara.


Ja för Ensidia döda han i ICC25 o blev bannade för att bugga han, dom tappar alla saker han droppa o bannade 72h. XD
 
tack för info du jag hoppas servern fortfarande e uppe den verkar trevlig :)!var skall jag fixa patcherna fram till 2.4.3!?
 
Back
Top