• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Protein eller kreatin?

Tar upp tråden igen..

Nån som har ett tränings schema som dom skulle vilja posta? :)

Mitt börjar bli tråkigt hahaha :p
 
Brukar det inte finnas folk på gymmet som hjälper att sätta ihop ett individuellt schema?
 
jo fast det är inget "brutalt" vill ha nått som är förjävla svårt å tar på energin :p
+ att jag mestadels tränar natt så finns det knappt nån som jobbar då :s
 
Du vill alltså ha ett schema som är tufft och tar mycket energi? Be i så fall personalen om det, lär inte bli några problem. Angående ditt andra problem så är det väl bara att gå dit på dagen och be dem sätta ihop ett hårt schema till dig.
 
den sidan var bra, men ska nog ta å fråga nån som tränar istället för dom som jobbar, verkar som att dom bara vet hur man städar etc :p bättre att fråga nån som ser biffig ut :)
 
den sidan var bra, men ska nog ta å fråga nån som tränar istället för dom som jobbar, verkar som att dom bara vet hur man städar etc :p bättre att fråga nån som ser biffig ut :)

biff här fråga på
 
om schema då. bara posta vad ni gör från måndag till fredag elr hur många dagar ni tränar i veckan :eek:
 
den sidan var bra, men ska nog ta å fråga nån som tränar istället för dom som jobbar, verkar som att dom bara vet hur man städar etc :p bättre att fråga nån som ser biffig ut :)

Det dummaste jag hört på länge. Bara för att en person är "biffig" behöver det inte betyda att han kan mycket om träning, han kan vara fullproppad med anabola och dyl. Tar du dig däremot till ett seriöst gym så kan jag garantera att deras personal är bättre utbildade och bra mycket mer kunniga än de flesta hobbytränare.
 
Anabola använder jag oxå -.^
men ska ta å ändra på det lite, därför jag behöver lite schema :)
 
Jooooooooo då det är ju long time ago jag inte visste, fans rätt så många i massa olika sortiment, svårt å välja vilken auheuaheuhae
 
Standard schema;

Måndag(Bröst, Triceps och avsluta med lätt mage)
Tisdag(Rygg, Biceps, Handleder)
Onsdag(Ben, Axlar och avsluta med lätt mage)
Torsdag(Vilodag)

Sen fortsätter det i princip så.. Spelar ingen roll om det är andra dagar.
Viktiga är att du inte tränar t.ex triceps och biceps(armar alltså) och sedan kör bröst och rygg dagen efter, då bryter du ner muskler. Anledningen till att man kör dessa kombinationer är för att Bröst tar i Triceps o viceversa, Biceps tar i rygg o viceversa. Efter du kört en muskelgrupp var noga med att inte träna samma grupp inom 48 timmar.

my 5 cents
 
Back
Top