• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Rädda Vanilla Coke !

Teddy

SweStream.se
Joined
Oct 2, 2008
Messages
3,797
Reaction score
10
Location
Sweden 172
Rädda Vanilla Coke !

Rdda Vanilla Coke <<Tryck ! För att komma till listan och rädda coke Vanilla (Hjälp, även om du inte gillar vanilla coke)

^_^

letter_martel_S.gif
kriv på för att Vanilla Coke ska komma tillbaka!
I flera år har Vanilla Coke funnits i Sverige, vissa har hatat den, andra älskat den. Nu har Coca-Cola slutat att tillverka Vanilla Coke i Sverige. Skriv på listan ifall du vill ha den tillbaka, är vi tillräckligt många så kanske man överväger att börja med den igen. Listan kommer att överlämnas till Coca-Cola så fort ett godtyckligt antal namn uppnås.

Denna lista kom till efter att en kontakt togs med Coca-Cola om varför inte Vanilla Coke fanns ute i butikerna, svaret blev:
Ledsen över att behöva ge ett svar som kan göra dig besviken
, vi har slutat producera Vanilla Coke på den svenska marknaden. Jag kommer att vidarebefodra ditt önskemål till ansvarig.
Du kan även själv kontaka Coca-Cola och berätta vad du tycker: Kontakta Coca-Cola
Hjälp till och sprid denna sida till dina vänner, vi behöver många namn! Skicka runt adressen Rdda Vanilla Coke

För att listan inte skall innehålla dubletter så är listan skyddad med sessioner samt IP. Du kan därför endast fylla i 2 namn per dator. Vänligen skriv ditt riktiga namn, både för- och efternamn. Tack!

43594 personer har skrivit på listan sedan den 13/6-2005 kl 14.39.

// chipsen

Sprid Linken Till Dinna Vänner !


Köpa :

Vanilla Coke finns fortfarande i t,e,x U.S.A
Man kan köpa den från utlandet
Dock Blir det ju mycket dyrare

UnderSökningar :

Flashback undersökning :
30 % God
50 % Äcklig
20 % Aldrig Smakat/funkar väll

Jag Skrev Till Coke och fick svar
Hej Chipsen!

Tack för ditt mail.
Jätte kul att du tycker så bra om Vanilla Coke. Vi har dessvärre beslutat
att ta bort denna produkt
från vårt sortiment då sortimentet ibland behöver
förändas, men jag vidarebefodrar din synpunkt till ansvarig.

Trevlig sommar!

Hälsningar,
Erik
Konsumentkontakt
Coca-Cola Drycker Sverige AB

Topic :
Diskutera om coke vanilla här (a)

letter_martel_C.gif
letter_martel_O.gif
letter_martel_K.gif
letter_martel_E.gif
 
Last edited:
Gogogo Vanilla Coke!!! Älskar Den!!! :blink:
 
Cherry coke är gott, vanilla är ju som att dricka toavatten.
 
YHaHAH fan vad jag älskade den där LOL!!!

Det var bara jag i familjen som gillade den :p Vi fick en hel back av min farsas kompis som jobbade i Coca-Cola och det var bara jag som drack hueahuea :D

Drack typ 5st på en dag assååå min mage brändes heladagen LoL kändes som man skulle dö xD


Den var giftig typ därför slutade den att produceras :(
 
YHaHAH fan vad jag älskade den där LOL!!!

Det var bara jag i familjen som gillade den :p Vi fick en hel back av min farsas kompis som jobbade i Coca-Cola och det var bara jag som drack hueahuea :D

Drack typ 5st på en dag assååå min mage brändes heladagen LoL kändes som man skulle dö xD


Den var giftig typ därför slutade den att produceras :(

Den var giftig typ därför slutade den att produceras :(

Den finns i andra länder
 
Back
Top