• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Rädda Vanilla Coke !

"i Sverige är vi idag cirka 900 medarbetare. Vårt huvudkontor, fabrik och lager ligger i Jordbro strax utanför Stockholm och det finns regionala försäljningskontor i övriga landet."

Där bor jag ju! Huehaue :D Äger att gå dit när de har guide skit så låtsas man att man aldrig vart där och rensar läsk (fan va gott att blanda alla smaker LoL) :D Finns automater där inne bara o ta för sig huehaue :p Fast man får inte ta me sig ut, men man får 1 flaska när man går, brukar typ ta 3st och sen skynda sig ut innan de märker för de räcker inte till alla annars :p
 
Jag vet att dom brukar finnas på vissa city gross, the english shop brukar också ha dom, grays vet jag har haft dom, men jag vet inte vad som hänt med grays? Hemsidan är borta i alla fall. Vissa säger även att du kan hitta dom på Ica Maxi. Man får ju räkna med att dom är lite dyrare eftersom dom trots allt är importerade.
 
finns å köpa i arab affärer

neh lol!!!

aldrig sätt coca cola vanillia i nån arab affär, såg typ nån lila coca cola, kommer ej ihåg smaken (länge sen ;/)


COCA COLA ORGINAL ROXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
har bara typ 40 cl kvar på min 2 liters ;//
 
finns å köpa i arab affärer
letter_martel_V.gif
letter_martel_A.gif
letter_martel_R.gif
letter_martel_T.gif

någon stanns i stockholm ?
 
Last edited:
Back
Top