• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Rasist? Läs detta...

Status
Not open for further replies.
För att dom inte kan svenska.


Nä, men dom tycker väl att det är ballt med ett eget litet språk dom kan snacka?
det hampish menade är att vi invandrare löser allt med våld, och jag frågade honom vet du varför dom säger sådär? fråga va till honom bara ;p
 
Men snälla, vad har min ålder med saken o göra?
Handlar denna tråden om det?
Sluta lek vuxen pappa o va bäst i tråden era nollor.
Gå ut på gatorna och kolla själv, sitt inte inne 24/7 och läs på bloggar
om hela jävla samhället och sen bete dig som om du vet allt.
Ta reda på din egen fakta, jag har min fakta att vissa blattar kan vara
dumma i huvudet och är helt respektlösa, och vissa kan vara ganska shysst,
i alla fall inte vara så dumma o starta ett bråk.

Förr var jag en vanlig kille som inte hade några problem med såna skitstövlar,
lyssnade fan på 50cent och annan rap, haha...nu gör jag inte det längre,
för jag har sett hur äcklig och jävligt dum världen är, så jag vill gärna ha min egen vilja för mig själv, tack.
Tänker dock sluta titta på denna tråden mer, orkar inte, för efter detta...kommer en ny sak efter en ny sak.
Rasism, kommer inte försvinna! Så länge det finns olika färger på människor, kommer det vara olika åsikter om varandra.
Så adjö!


Nu har jag fått nog av dig, hej då!
 
det hampish menade är att vi invandrare löser allt med våld, och jag frågade honom vet du varför dom säger sådär? fråga va till honom bara ;p

Jag vet inte varför dom säger sådär, det är väll att dom är uttråkade och vill ha sin tuffa respekt.

Som sagt, jag tycker det bara det är fel att vi släpper in dom i vårat land så dom kan starta ett nytt liv, å sen väljer vissa att bli krimminella.


Btw, jag tycker inte jag är rasist. Jag är bara trött på att vi låter folk komma in i vårat land å sen säger att vi är "elaka mot dom" när dom beter sig som skit mot oss. Om dom hadde de så jävla mkt bättre innan så kunde dom väll stanna.
 
Jag vet inte varför dom säger sådär, det är väll att dom är uttråkade och vill ha sin tuffa respekt.

Som sagt, jag tycker det bara det är fel att vi släpper in dom i vårat land så dom kan starta ett nytt liv, å sen väljer vissa att bli krimminella.

det är ca 5% av alla invandrare som beter sig så, varför drar ni alla över en kam? lol!
 
det är ca 5% av alla invandrare som beter sig så, varför drar ni alla över en kam? lol!

Harru märkt att i många av mina texter använder jag ordet "vissa".
Det jag menar med det är att många inte beter sig sådär.
har ett antal invandar polare + min morsa är fan invandare om det nu räknas (norsk).


Men iaf, jag menar inte att alla invandrare beter sig såhär. Men dom flesta unga håller tyvärr på med det.
 
Det måste nog vara mycket,
för halva sverige är fyllt av blattar.

Var det inte du som inte orkade diskutera längre och bad om ursäkt etc? Ser ut som att du orkar diskutera trots allt.
 
Det måste nog vara mycket,
för halva sverige är fyllt av blattar.
jaså? visste aldrig att blattarna är 4.5 miljoner i detta landet...
måste vara ett nytt rekord.. XD!
 
Låter som att Liamannen är en 12 årig liten Skåne som tror att han är en cool nynazist.
Tror inte du är så kaxig när det är upp till bevis
 
Låter som att Liamannen är en 12 årig liten Skåne som tror att han är en cool nynazist.
Tror inte du är så kaxig när det är upp till bevis
käften på dig, hatar såna äckliga wanna-bes som har en skåne dialekt.
låter så falska, jag menade inget illa med att hälften av sveriges
befolkning är blattar, utan att det är bara många,
kan ni ärligt säga att om ni ska ner till stan eller till någonstans,
har ni INTE sett en blatte på vägen dit eller hem?
ärligt, inget illa menat...bara menade att det finns möe invandrare :p

jaså? visste aldrig att blattarna är 4.5 miljoner i detta landet...
måste vara ett nytt rekord.. XD!

det var ett uttryck, lol
menade ju inte bokstavligen talat

Var det inte du som inte orkade diskutera längre och bad om ursäkt etc? Ser ut som att du orkar diskutera trots allt.

lets just say, det kom nya argumenter :D
men jag tänker inte förolämpa någon eller något, så :p
bara säga min sida av saken
 
Last edited by a moderator:
Sant, det finns invandrare över allt, när dom talar med sina släktingar eller kusiner som bor i ett annat land så är det bara goda saker dom tala om svenskar och Sverige... Men som sagt alla ser inte på invandrare som du gör Limannen, och det är bra!:)
 
käften på dig, hatar såna äckliga wanna-bes som har en skåne dialekt.
låter så falska, jag menade inget illa med att hälften av sveriges
befolkning är blattar, utan att det är bara många,
kan ni ärligt säga att om ni ska ner till stan eller till någonstans,
har ni INTE sett en blatte på vägen dit eller hem?
ärligt, inget illa menat...bara menade att det finns möe invandrare :p

Känns som att jag träffade en kännslig punkt :blink:
 
HAHAHAHAH ZoOorO har byt visningsbild till "I Love IRAQ" HAHAHAHAH

DEN VAR GO!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top