• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Rasist? Läs detta...

Status
Not open for further replies.
Okej, jag förstår att alla blattar inte är elaka, men som sagt de finns många som är det.

Men jag vet också att invandrarna har gjort mycket för sverige också.

Men så som jag ser det så tycker jag vi tar in för mkt, i och med sverige tog in mer folk från irak än vad USA och Canada gjorde totalt.

Och, jag tycker att invandrarna ska kunna bli utvisade lättare än vad dom blir idag när dom väljer ett brottligt liv.

Tycker också fängelse staffen i sverige är väldigt låga, men det har trots allt inte med invandrare att göra.
 
Hampish, det stämmer. Men när var Sverige med i krig sist? nårra 100 år sedan men om Sverige hamnar i krig nu så kommer det hända med svenskarna precis som det gör med Irakierna ;) det är så, men va fan det är EN VÄRLD, alla människor är lika värda oavsett vart dom kommer ifrån eller vad dom nu än har för hud färg.. Men visst för mycket är inte bra..
 
aaa, gillar inte att du kallar mig saker som jag inte är...
och speciellt det som du kallade mig för, är ABSOLUT inte det.

När jag tittade sisst var det du som kallade andra för vad dem inte var, sluta säga skit om folk om du själv inte kan ta det? eller har jag fel?
 
aaa, gillar inte att du kallar mig saker som jag inte är...
och speciellt det som du kallade mig för, är ABSOLUT inte det.

OK, men fattar inte varför du börjar skrika om att du möter invandrare på väg ner till stan
 
OK, men fattar inte varför du börjar skrika om att du möter invandrare på väg ner till stan

vem har sagt att jag skriker om jag ser en invandrare när jag är på väg ner till stan?
håller med allt vad Hampish sa sist,
fängelse straff för livstid är ju 15-20 år?
som sagt, det finns både snälla o elaka invandre i sverige,
har mött båda sorterna, kanske inte snälla, men lugna och söker inte bråk :p
 
Last edited:
Jag är själv kurd, och faktis så gillar jag inte alls dt där med "jag ska cutta dig"..
aja hur som helst
körde på nån serv för några dar sen , och 98% i den servern var rasister..
de börja hålla på och pka mig oså, och börja snacka skit om mina föräldrar och att de hatar varenda en och så , blev riktigt lack på en av de som snacka skit om min farsa hella tiden, ahh han är död:/
efter det börja jag hata rasister som fan..
jag gillade inte de innan men brydde mig inte lika mkt,
menmen, vill ba säga finns faktis "blattar" som inte gillar bråk heller, och det är inte bara blattar som håller på och ha bråk hella tiden, finns faktis svenskar oxå, så tänk efter lite..
 
Grejen är.. viistt vissa svenskar är tunga , men grejen är.. Nu för tiden är rasse dom som har metall överallt xD, Och 70% av svenkar är så.. därför är man negativ mot dem..
 
KungeN...
Vrf Fuck Rasister?
Kan inte dom som kommer till Sverige sluta vara Rasister då da?

+ jag kom på en skit bra jämnförelse!
Lyssna här..
T.ex. Om jag 100% Svensk skulle komma och bo och leva i Turkiet (Tog bara ett Exemplar)
och skulle leva där livet ut, TROR DU JAG SKULLE FÅ HA KEPS ELLER MÖSSA ELLER NÅT SÅNT PÅ MIG??!!
Här får dom ha Vafan dom nu har "Huckla" "Slöja" vafan som helst, ska dom bo i sverige så får dom fan leva efter svenska REGLER!!!
HÄr i sverige äre bara "Jaa kom till sverige här är det bra du får gratis pengar mat och boende"
Jag ser på gården här utanför mej massa blattar hela tiden, t.ex anär jag e i skolan och har glömt nåt hemma och går hem och hämtar det/den.
Så ser jag samma blattar HELA TIDEN hemma och går runt på gården... HAR INTE DOM JOBB??!?!?!?!

Och + Min kusin "Emelie", blond skit fint hår!! Hon åkte till Spanien...
Vet du vad dom gjorde?
DOM KLIPPTE AV HENNE HÅRET FÖR ATT DOM ALDRIG SÄTT SÅNT FINT BLONT HÅR FÖRUT!!
TROR DU HON VA GLAD ELLER??

HOPPAS NI LÄSER DETTA!!!
SÅ SÄG INTE "FUCKING RASISTER!"




1. Du / Din familj skulle inte klara av turkiet ( Svenskar är känsliga mot 35+ grader)
2. Du skulle få ha mössa på dig.. Men Lovar dig minst 40 st skulle skratta bakom mig hela tiden. ( Samma sak med blattar "Slöja" ibland skrattar svenskar åt det"
3, Svårt och få jobb utan att gått ut grundskola VILKET DET ÄR HÄR I SVERIGE.
 
Och förreseten så är det svenskar som börjar med "du kan inte ens stava" men bry dig inte då? därför är vi svartskallar inte direkt att vi ska komma hitoch stava allt rätt, Ni skulle inte stava ett skit rätt med arabsika bokstäver. DET FAN KONST hahaha
Exakt gör ni mot pls ochså deras garv "hahahahahahahuahauahaghuahguahgaughaughaughagah" Bry er inte om den :eek:
 
Haydoori, du var nog den största idioten på denna tråden. Och tro mig det finns ganska många.

Tror du inte svenskar klarar av 35 grader? ärru helt blåst?
Det är faktiskt ganska många svenskar som åker på semester till tex, Thailand,grekland,turkiet m.m.

Och varför i helvete skulle mössa på sig i turkiet? ja menar, isåfall har man inte riktigt förstått meningen varför man ska ha en mössa.

Vad förväntaru dig? ska du bli läkare utan att gått i skolan?
Ni är helt outbildade, ni skolkar i skolan (iaf vissa), å sen klagar ni på att det är svårt att få jobb.
 
Hampish, han citerade meningar från tråden där man få läsa 'i turkiet får man inte ha keps, mössa eller liknande på sig'.

Haydoori, jag håller med dig 'Svenskar skulle aldrig klara av att lära sig läsa och skriva arabiska'!
 
Hampish, han citerade meningar från tråden där man få läsa 'i turkiet får man inte ha keps, mössa eller liknande på sig'.

Haydoori, jag håller med dig 'Svenskar skulle aldrig klara av att lära sig läsa och skriva arabiska'!


ser ingen andledning till att lära mig heller;)?
Ganska lätt å lära sig ett språk om man måste:)
 
Hitler var en väldigt ond man.

Men han gjorde ett dåligt jobb.

Hitler var en ond man men han bygge Autoban, grundade WW och tog upp landet ur depressionen efter första världskriget.
Sen blev han en idiot
 
Det var väll saddam hussein också? Den enda skillnaden på dom två var att tyskarna hadde mer makt och mer vapen.
 
ser ingen andledning till att lära mig heller;)?
Ganska lätt å lära sig ett språk om man måste:)
Det kan du inte, du klara inte att lära dig Arabiska lika snabbt som vi lär oss Svenska. jag tror inte ens att du vet hur arabiska bokstäver ser ut.
 
Det kan du inte, du klara inte att lära dig Arabiska lika snabbt som vi lär oss Svenska. jag tror inte ens att du vet hur arabiska bokstäver ser ut.

Vafan har man för nytta av arabiska?
 
Det kan du inte, du klara inte att lära dig Arabiska lika snabbt som vi lär oss Svenska. jag tror inte ens att du vet hur arabiska bokstäver ser ut.

jaja, ni invandrare är så jävla bra på lära er språk osv, vi svenskar är bara värdelösa:)
 
Vafan har man för nytta av arabiska?
jävligt mycket...
jaja, ni invandrare är så jävla bra på lära er språk osv, vi svenskar är bara värdelösa:)
ingen sa att svenskar är värdelösa men du leker att du skulle kunna lära dig arabiska lätt, och jag sa bara att du klara inte av det ;)
 
jävligt mycket...

ingen sa att svenskar är värdelösa men du leker att du skulle kunna lära dig arabiska lätt, och jag sa bara att du klara inte av det ;)


Tror inte det är lätt, men om man lyssnar på 20% av invandrarna så har dom misslyckats ganska mycket med svenskan också:)


men oavsätt, ser ingen andledning om att prata om arabiska
språket när vi är i sverige.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top