• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

@ Silent, lysna!

Status
Not open for further replies.
Ingen skillnaden mellan pl o svensk heller tycker jag if
 
Araber är snaggade, skriker och bråkar med varandra hela tiden.

Har inte sett mycket snaggade araber och inga som skriker och bråkar hela tiden ^.- Undrar vart du kommer ifrån :blink:
 
När det handlar om svarta, då vet man att dom är svarta men jag är ju kurd och det är jävligt kul och se någon som försöker kränka mig rasistiskt för den stackars svennen har inte en aning om vad han ska säga xD

jag gillar minen på deras ansikte när dom försöker och sen när dom misslyckas går det över till nåt om min mamma och det är då jag tar fram ett par troser från hans mamma. Och Yes, det finns inte mammor jag inte legat med :)
 
Haha, du är en invandrare va?

Det märker man, för alla invandrare är så jääävla dåliga på konfontrationer så det är pinsamt, de är så fan i mig låga att de bara satsar på "din mamma". Ni kan skrika knulla, svenne, fitta, men det hjälper fortfarande inte logiken i det hela, om det ens finns någon. Har faktiskt aldrig upplevt något dummare än när invandrare blir sura och försöker "äga" :p Bara roligt o se när dom gör sig till fånar.

Jasså? Säger han som kommer hit och tror han är bra för att han är född här. Jag säger bara, ni svennar är alldeles för bortskämda och det är ju kul för er att ni föds med tillgång till allt med största sannolikhet. Problemet e bara att ni får för mycket luft och tror att alla andra är dåliga.

Tönt, du äger inte mycket bättre för att du kommer med ord som du hör mamma och pappa använda.
 
Jasså? Säger han som kommer hit och tror han är bra för att han är född här. Jag säger bara, ni svennar är alldeles för bortskämda och det är ju kul för er att ni föds med tillgång till allt med största sannolikhet. Problemet e bara att ni får för mycket luft och tror att alla andra är dåliga.

Tönt, du äger inte mycket bättre för att du kommer med ord som du hör mamma och pappa använda.

Ne, jag lyssnar på lektionerna i skolan, därifrån lär jag mig nya och fina ord :D

Vad är det för fel om jag lär mig lite andra ord än "kuk, fitta, svenne, hora, bög" ?

Jag har absolut inte fått allt jag behövt eller velat ha, och knappast bortskämd. Ni jävla invandrare tar våra svenska pengar med era 18.000 kr's bidrag från staten, UTAN SKATTAVDRAG !!! Ni kan väl fan stick o brinna själva, allt jag ser är tusen invandrare och slöjmuslimer på gatan med flera tusentals kronor värda mobiltelefoner och era fula BMWs.

Jag är född som svensk, och är en stolt svensk. Har du något problem med det eller? Jag har inget problem att du är född i Irak eller något blatte land, men...varför är ni inte där !!?! Istället för att öka Sveriges befolkning.
 
Ne, jag lyssnar på lektionerna i skolan, därifrån lär jag mig nya och fina ord :D

Vad är det för fel om jag lär mig lite andra ord än "kuk, fitta, svenne, hora, bög" ?

Jag har absolut inte fått allt jag behövt eller velat ha, och knappast bortskämd. Ni jävla invandrare tar våra svenska pengar med era 18.000 kr's bidrag från staten, UTAN SKATTAVDRAG !!! Ni kan väl fan stick o brinna själva, allt jag ser är tusen invandrare och slöjmuslimer på gatan med flera tusentals kronor värda mobiltelefoner och era fula BMWs.

Jag är född som svensk, och är en stolt svensk. Har du något problem med det eller? Jag har inget problem att du är född i Irak eller något blatte land, men...varför är ni inte där !!?! Istället för att öka Sveriges befolkning.

Om jag hörde rätt så är du tydligen uppmärksam i skolan och vet du vad? Isånafall så är jorden platt.

För din mogna lilla "uppvisning" för hur stort förstånd du har för hur mycket vi invandrare egentligen betyder för "ditt" land är 0.

Du varken vet vad du pratar om eller har rätt att ha en egen åsikt med din iq på 20.

Jag har inte heller påstått att du inte ska vara stolt över att vara svensk, bara att du ska tänka innan du pratar.

De flesta invandrare kommer hit av en anledning och det är väl för att kunna bli framgångsrika och om de inte lyckas med det vill de väl komma så nära som möjligt och BMW har blivit en traditionell konfirmation på hur mycket man lyckas med vad man gör. Ännu en gång kommer vi till din "kunskap", en invandrare får allt förutom 18.000 för att göra ingenting.

De pengar en invandrare får från socialen att leva på 1 månad är vad du köper din jacka för.

Och när det kommer till rasblandning så ska ni vara jävligt glada för om vi inte har sex med era syskon.. Då kommer ni aldrig förstå att ni är efterblivna i rasutvecklingen. Alla håller på och blir 1 och samma ras om inte ni ser det. Jag bryr mig inte om ni vill det eller inte, det kommer hända förr eller senare.
 
omg.. hur orkar ni ens skriva sådär mkt bara för ett litet bråk :S
 
Om jag hörde rätt så är du tydligen uppmärksam i skolan och vet du vad? Isånafall så är jorden platt.

För din mogna lilla "uppvisning" för hur stort förstånd du har för hur mycket vi invandrare egentligen betyder för "ditt" land är 0.

Du varken vet vad du pratar om eller har rätt att ha en egen åsikt med din iq på 20.

Jag har inte heller påstått att du inte ska vara stolt över att vara svensk, bara att du ska tänka innan du pratar.

De flesta invandrare kommer hit av en anledning och det är väl för att kunna bli framgångsrika och om de inte lyckas med det vill de väl komma så nära som möjligt och BMW har blivit en traditionell konfirmation på hur mycket man lyckas med vad man gör. Ännu en gång kommer vi till din "kunskap", en invandrare får allt förutom 18.000 för att göra ingenting.

De pengar en invandrare får från socialen att leva på 1 månad är vad du köper din jacka för.

Och när det kommer till rasblandning så ska ni vara jävligt glada för om vi inte har sex med era syskon.. Då kommer ni aldrig förstå att ni är efterblivna i rasutvecklingen. Alla håller på och blir 1 och samma ras om inte ni ser det. Jag bryr mig inte om ni vill det eller inte, det kommer hända förr eller senare.

Okej?

Sverige har i förhållande till folkmängden tagit emot flest invandrare i Europa under efterkrigstiden. Det har medfört stora sociala och ekonomiska påfrestningar för vårt land. Rotlöshet och omfattande motsättningar, såsom gängvåld, rasism och grupphat, har blivit en del av vardagen i Sverige, som en konsekvens av en alltför generös invandringspolitik.
 

a vart hitta du den ? sverigedemokraterna.se ? skulle inte förvåna mej...


förresten att de har BMW och Mercedes har väl inget med att visa att man har pengar ? Kanske för att de gillar det ?

Jag vill gärna ha en fin Ferrari, men det har jag nog inte råd med, så då köper man väl det bästa man kan ha råd med ? En BWM kanske ? Vad är konstigt med att man kör runt i en BMW, får man inte köpa en bil man gillar eller ?
 

Det där är helt klart Sverigedemokraterna och vet du vad? De är lika iq befriade som du.

Är du medveten om att Svenskar KALLADE in invandrare för att få en förbättrad arbetskraft då kan dem ju fan ta och räkna med att man inte helt plötsligt kan sluta släppa in invandrare bara för att folket här inte inser vilken nytta invandrare gör och gjorde. Utifrån eran otacksamhet uppstod rasismen och gängskiten och allt som negativt påverkade det sociala i Sverige.

NI startade det, inte vi.
Vet du varför? För ni i allmänhet tänkte som ett gäng polacker på Tibia.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top