• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Skype

Jag gjorde alltid förr, med vänner och sånt. Men nu är mitt headset sönder :(
 
Skype är något som bara startar upp med datorn, använder ej dock xD
 
Använder nästan dagligen men börjat använda vent mer o mer för min polare hostar egen vent osv :p
 
någon som vet hur man kan få .GIF img som avatar på skype ? (röliga bilder)
 
Använder skype lika flitigt som msn, och har helt övergått från vent till skype.


Teddy; Jag har aldrig provat att ladda upp en gif bild på skype, men du borte antagligen få ett felmedelande om de inte går..
 
Dagligen. Mer än vad jag använder msn.
 
Ownage? Jag vet att skype har hotkeys till att muta och un-muta micken, tror du jag är dum eller? Fortfarande inte push to talk, de Hani syfter på är push to NOT talk.

Om det är så väldigt jobbigt att trycka på en knapp extra för att muta micken så bör man nog fundera på sin hälsa.

Nåt annat som är bättre med vent?
 
Om det är så väldigt jobbigt att trycka på en knapp extra för att muta micken så bör man nog fundera på sin hälsa.

Nåt annat som är bättre med vent?

Jag sa aldrig att det är jobbig, och heller aldrig att jag tycker ventrilo är bättre än skype. Jag skulle säga att jag gillar skype mer än ventrilo..
 
Då fanns det ju ingenting som var bra med vent?
 
Back
Top