• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Snabba pengar

Jag designar åt en företag lite till och från. När jag väl behövs så får jag någon tusenlapp för en dags arbete. Det handlar mest om loggor som ska upp på hemsidor, bilar och byggnader.

Om du kan nånting på datorn så kan man oftast tjäna pengar på det :) Det är bara att hitta någon som är villig att betala!
 
Botta på olika gratisspel, så som RS, Tibia, MapleStory, FlyFF m.m, sedan sälj guldet/dina konton. Vet många som gör så här och dom kan dra in bra med pengar för att inte göra någonting.
 
alltså Man börjar inte göra en ot server för pengarnas skull man gör det för att det är kul men sen så måste du få in lite pengar för att hålla uppe servern och om du får 100kr exrta i fickan så gör det inget :)
-----Min åsikt----
 
Path of exile är ett jävligt nice spel om ni gillar diablo 2. Spelade det nu i två och en halv månad och fått in 2300kr (inte så mycket för 2 månader men spelade inte för pengarna) från paypal från det :p. Det resetas var 4:de månad (som diablo 2 ladders) så det är lätt att få saker på egen hand du behöver t.ex inte botta 10 chars 24/7 som behövs på andra spel för att få en liten slant, det räcker bara med o spela effektivt. Det finns inte mycke bot till det heller. Blir o börja igen efter nästa ladder reset, d
 
Snabba pengar = låna 1 dollar av massor med användare på otland och betala inte tillbaka. då får du mycket dollars :)
 
Back
Top