• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Snabba pengar

Fixa körkort, kör svart taxi.
Fixa kontakter, få jobb/ sommarjobb/ deltidsjobb
Lär dig köp och säljsystemet, köp billigt och fixa lite med den och sälj lite dyrare.
Gå runt och knacka dörr och fråga om de vill ha sina fönster tvättade. Eller klipp gräs, sitt barnvakt.
Åk till Tyskland och köp sprit och sälj det till polare för en lite större peng.

Allt detta och mycket mer finns där. Bara du har tid och framförallt att fu visar framfötterna OCH tycker det är kul så kommer du få dina snabba cash, been there, done that! Lycka till:)
 
Fixa körkort, kör svart taxi.
Fixa kontakter, få jobb/ sommarjobb/ deltidsjobb
Lär dig köp och säljsystemet, köp billigt och fixa lite med den och sälj lite dyrare.
Gå runt och knacka dörr och fråga om de vill ha sina fönster tvättade. Eller klipp gräs, sitt barnvakt.
Åk till Tyskland och köp sprit och sälj det till polare för en lite större peng.

Allt detta och mycket mer finns där. Bara du har tid och framförallt att fu visar framfötterna OCH tycker det är kul så kommer du få dina snabba cash, been there, done that! Lycka till:)

Det där med Tyskland var grymt förslag men finns det itne någon gräns att man måste vara typ över 23 eller nåt?
 
ok :) hört att det även finns billigt öl i göteborg xD
 
ok :) hört att det även finns billigt öl i göteborg xD

Säg förfan inte så. Låter som du är typ 12 år och letar alkohol för att bli full på. Öl ska drickas för det är gott, och billig öl som typ spendrups och sånt mög. Men säger dock inte att billig öl är äcklig, Carlsberg och heineken säljer dom som smör i Tyskland!
 
Last edited:
Har aldrig sagt att jag vill ha öl -.-
Menar bara att sprit osv är billigt där, idiot


"Man säger inte att billig öl är äcklig. vafan är du trög eller? Jag skrev att det bara finns billig öl osv, från cider till 3 liter stora flaskor
Btw, varför skulle jag vilja ha öl om jag tkr det smakar inte gott?
 
Har aldrig sagt att jag vill ha öl -.-
Menar bara att sprit osv är billigt där, idiot


"Man säger inte att billig öl är äcklig. vafan är du trög eller? Jag skrev att det bara finns billig öl osv, från cider till 3 liter stora flaskor
Btw, varför skulle jag vilja ha öl om jag tkr det smakar inte gott?

Var på trollhumör innan, lugn nu;) du förklarade precis så som jag menade:)
 
Säg förfan inte så. Låter som du är typ 12 år och letar alkohol för att bli full på. Öl ska drickas för det är gott, och billig öl som typ spendrups och sånt mög. Men säger dock inte att billig öl är äcklig, Carlsberg och heineken säljer dom som smör i Tyskland!

Som om du dricker öl för att det är gott? Jävla lögn det där, man dricker förhelvete för att bli full. Sen att öl är bland det godaste som finns är ju inte ett minus.
 
Som om du dricker öl för att det är gott? Jävla lögn det där, man dricker förhelvete för att bli full. Sen att öl är bland det godaste som finns är ju inte ett minus.

Dom som tar 1 öl då? (33cl) dom dricker väl ändå för att dom tycker det är gott och njuter av den? :p
 
en öl efter jobbet sitter ju aldrig fel. Men självklart dricker man den för att bli as packad!!
 
Som om du dricker öl för att det är gott? Jävla lögn det där, man dricker förhelvete för att bli full. Sen att öl är bland det godaste som finns är ju inte ett minus.

Du kommer att se annorlunda på det när du har vuxit upp, och då menar jag inte i ålder utan i huvudet
 
Uppfinn drinkar som smakar exakt som alla sortens öl fast utan alkoholen, i helvete heller att alla "jag drycker för det är gott" kommer byta ut sin öl mot detta, de kommer dra ett argument som "det är inte samma sak som en fin öl som fått jäsa... drinken är ett laboratoriums verk, inget hjärta"
 
Back
Top