• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Söker PHP Programmerare/Webdesigner till ett fansite projekt

Status
Not open for further replies.

Nikkster

Programmer
Joined
May 9, 2008
Messages
2,848
Reaction score
9
Location
Confidential
Hej,

Somsagt, jag söker några duktiga PHP Programmerare eller webdesigners som vill hjälpa mig att utveckla fansiten, just nu ligger den på Tibias monitored fansites lista så den kollas av CipSoft medlemmar då och då för att kolla hur det går.

Skicka ett email till [email protected] eller skicka ett PM här på otland om du skulle vara intresserad.

så ni vet så kräver detta jobb och siten är redan ute men måste jobbas på som sagt, bättre content osv.

URL: http://www.tibiasverige.org/

Regards,
Nick
 
Last edited:
Har ingen aning om han är en tjuv eller något?

Han vet inte vad han snackar om utan dem har kul och betér sig som små snorungar och är helt allmänt dumma om man ska vara helt ärlig.

Bara skit i vad han säger. :)
 
Han vet inte vad han snackar om utan dem har kul och betér sig som små snorungar och är helt allmänt dumma om man ska vara helt ärlig.

Bara skit i vad han säger. :)

Haha. Tydligen. När man går in på din såkallade "Fansajt" så ser man att du inte vet vad du sysslar med.

Till information för alla är sidan www.tibiasverige.org
"Sveriges största websajt" - Undrar om det är sant.
 
Söker programmerare och webdesigner ?

"Hej jag heter Colandus jag vill skapa ett företag. Jag behöver en som kan betala för företaget och en som kan komma på vilket sorts företag det ska vara och en som kan anställa folk och en som kan ta hand om företaget."

Asså, vart är din del ? LoL
 
Söker programmerare och webdesigner ?

"Hej jag heter Colandus jag vill skapa ett företag. Jag behöver en som kan betala för företaget och en som kan komma på vilket sorts företag det ska vara och en som kan anställa folk och en som kan ta hand om företaget."

Asså, vart är din del ? LoL


1. Det är inget företag. Dessutom, så går allt fortare om man kan dela upp jobbet, då det är ganska mycket att göra. Men hur som helst så hittade jag ingen som kunde tillräckligt så har gjort allt från scratch.
2. Det andra förstod jag inte, prata svenska
3. Du är väldigt dålig på att reflektera vad du skriver om, eller så är du helt allmänt dum.

Har inget mer att tillägga än att ni två ligger på min ignonerings lista.

@ Offishall, Mr.Laughalot - Jag tycker att du ska skratta lika mycket åt UbuntuSverige isåfall. Scumbag.
Over and out,
Nikkster
 
Jag har inte gjort Ubuntu Sverige.
Dessutom så ser Ubuntu Sverige ut som en hemsida och inte en jalla-sida gjord av nån rädd-unge som har Kommissarie Loman som farsa.
 
Somsagt, webbsidan ligger på "CipSofts Monitored Fansites list" och har fått väldigt bra beröm för mitt arbete från CipSoft under de senaste dagarna, vilket är väldigt positivt och ännu bättre blir det!

Intresserad? Hör av dig så snart som möjligt.

Hälsn
Nikkster
 
Nikkster. vad håller du på med?

1. Din dåliga hosting service (Aldrig sätt som den förrut)
2. Din otcity (wannabe otland 100%)
3. Och nu gör du en fansite tibiasverige?

Alla dina projects blir FAIL.
+ Att jag har hört om att du harlurat flera players och inte gett deras hosting plans ;o?
#Edit

Var det inte du som kallade dig PHP, CSS och mer ++++ programmer? FAIL.
 
Somsagt, webbsidan ligger på "CipSofts Monitored Fansites list" och har fått väldigt bra beröm för mitt arbete från CipSoft under de senaste dagarna, vilket är väldigt positivt och ännu bättre blir det!

Intresserad? Hör av dig så snart som möjligt.

Hälsn
Nikkster

Vilket arbete är det du har fått beröm för? :) Ser bara en tom sida...

Och eftersom att du nog har dyslexi som du verkar ha men ännu inte vet om, så förstod du inte vad jag sa innan, så då får jag väl säga det på ett enklare sätt: VART ÄR DIN DEL ?

Du frågar efter både en PHP Programmerare och en Webdesigner, vad hade du då tänkt göra själv ?


Är det nån som är allmänt dum så är det du.
 
Vilket arbete är det du har fått beröm för? :) Ser bara en tom sida...

Och eftersom att du nog har dyslexi som du verkar ha men ännu inte vet om, så förstod du inte vad jag sa innan, så då får jag väl säga det på ett enklare sätt: VART ÄR DIN DEL ?

Du frågar efter både en PHP Programmerare och en Webdesigner, vad hade du då tänkt göra själv ?


Är det nån som är allmänt dum så är det du.

Ser klart och tydligt att du har problem med svenska. Men här i Sverige får du lära dig att rätta dig efter Svenskarna eller "Svennarna" i ditt språk -och inte göra som du själv vill, bara för att det är ett fritt land betyder det inte att du har rättigheter att göra precis vad du vill, bara ta och rannsaka dig själv så kommer saker att gå smort.

Du verkar inte ens veta vad dyslexi är eftersom du varken använder det i rätta sammanhang eller kan påpeka något (Syftar på att du pratar om dig själv då det heter "Var är din del" och inte "Vart är din del".

Allt är min del. Ja, jag har programmerat flera PHP funktioner på webbsidan, och nej jag lyckades inte hitta någon med bra erfarenheter inom PHP, men hittade några som var bra på Python som kanske hjälper till senare.

Jag påpekade däremot att jag inte sökte efter negativa kommentarer eller kritiker, utan dem som är intresserade får höra av sig, that's it.

Ni får gärna argumentera emot men ni har ingen som läser era argument, eller hur du skulle formulera det som "äga någon".

Over and out,
Nikkster
 
oj grattis du hitta ett fel på en bokstav va dålig svenska jag har nu då... :)

Out and over,
Colandus
 
Tycker att alla ska sluta klaga, men någon skrev att alla din project blir "fail". Att ha en "ot sida" samt en CipSoft Fansite... Tycker du ska välja bort en :). Upp till dig såklart,:thumbup:
 
Ser klart och tydligt att du har problem med svenska. Men här i Sverige får du lära dig att rätta dig efter Svenskarna eller "Svennarna" i ditt språk -och inte göra som du själv vill, bara för att det är ett fritt land betyder det inte att du har rättigheter att göra precis vad du vill, bara ta och rannsaka dig själv så kommer saker att gå smort.

Du verkar inte ens veta vad dyslexi är eftersom du varken använder det i rätta sammanhang eller kan påpeka något (Syftar på att du pratar om dig själv då det heter "Var är din del" och inte "Vart är din del".

Allt är min del. Ja, jag har programmerat flera PHP funktioner på webbsidan, och nej jag lyckades inte hitta någon med bra erfarenheter inom PHP, men hittade några som var bra på Python som kanske hjälper till senare.

Jag påpekade däremot att jag inte sökte efter negativa kommentarer eller kritiker, utan dem som är intresserade får höra av sig, that's it.

Ni får gärna argumentera emot men ni har ingen som läser era argument, eller hur du skulle formulera det som "äga någon".

Over and out,
Nikkster

Lär dig korrekt svenska innan du klagar på att någon annan har problem med det.
 
Somsagt, webbsidan ligger på "CipSofts Monitored Fansites list" och har fått väldigt bra beröm för mitt arbete från CipSoft under de senaste dagarna, vilket är väldigt positivt och ännu bättre blir det!

Intresserad? Hör av dig så snart som möjligt.

Hälsn
Nikkster

Haha, det är så dom säger. När jag gjorde en tidig version av TwitBeef sa dom också att den va "Monitored Fansite List" - och den hadde 100x mer information än din sida. Den hadde också allt erig.net hadde självprogrammerat. Inget va snott från tibiaml som btw jag e moderator på och kan få din IP bannad från sidan om jag skulle vela.

Allt jag har att säga till dig är EID!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom