• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Söker PHP Programmerare/Webdesigner till ett fansite projekt

Status
Not open for further replies.
Lär dig korrekt svenska innan du klagar på att någon annan har problem med det.

"Hellu, jag söker Nicklas, går inte bra i skolan, måste prata viktigt !!"

Något du skulle vilja påpeka? Jag påpekade nyss hur dålig din svenska var, vilket är en katastrof. Har läst igenom vad jag skrev efter stavningsfel eller egna reflektioner som jag har missat och allt har varit i sin ordning, tycker du ska börja ta och rannsaka dig själv innan du går rakt på folk.

Wow. Korkade som använder skype för att ringa hem till folk, som är den lättaste programvaran att spåra. Hur som helst, visste inte du att det är illegalt att spela in samtal och trakassera andra via telefon?

Lås tråden är ni snälla! Har hittat en som kan hjälpa mig utveckla siten och vi har delat upp arbetet också så snart kommer vi att få se lite förändringar.

Over and out,
Nikkster
 
"Hellu, jag söker Nicklas, går inte bra i skolan, måste prata viktigt !!"

Något du skulle vilja påpeka? Jag påpekade nyss hur dålig din svenska var, vilket är en katastrof. Har läst igenom vad jag skrev efter stavningsfel eller egna reflektioner som jag har missat och allt har varit i sin ordning, tycker du ska börja ta och rannsaka dig själv innan du går rakt på folk.

Wow. Korkade som använder skype för att ringa hem till folk, som är den lättaste programvaran att spåra. Hur som helst, visste inte du att det är illegalt att spela in samtal och trakassera andra via telefon?

Lås tråden är ni snälla! Har hittat en som kan hjälpa mig utveckla siten och vi har delat upp arbetet också så snart kommer vi att få se lite förändringar.

Over and out,
Nikkster

Hahahaha! Du är fanimej fett patetisk. Mark hadde inte äns nått med detta att göra. Hahahaha...

Grejen är att du inte kan nått, du låtsas va något du inte är. Du ljuger, du tjuvar och du suger värkligen.
Steven hadde inte klarat av göra tibiaml som den är idag utan min hjälp, om jag säger han ska göra en sak så lyssnar han på mig som har varit medlem i snart 3år framför en liten tattare som inte äns klarar av att skriva rätt HTML kod.
 
Vadå , vad händer om han har något emot honom?

Ska du komma med dina kusiner och döda honom eller?
 
"Hellu, jag söker Nicklas, går inte bra i skolan, måste prata viktigt !!"

Något du skulle vilja påpeka? Jag påpekade nyss hur dålig din svenska var, vilket är en katastrof. Har läst igenom vad jag skrev efter stavningsfel eller egna reflektioner som jag har missat och allt har varit i sin ordning, tycker du ska börja ta och rannsaka dig själv innan du går rakt på folk.

Wow. Korkade som använder skype för att ringa hem till folk, som är den lättaste programvaran att spåra. Hur som helst, visste inte du att det är illegalt att spela in samtal och trakassera andra via telefon?

Lås tråden är ni snälla! Har hittat en som kan hjälpa mig utveckla siten och vi har delat upp arbetet också så snart kommer vi att få se lite förändringar.

Over and out,
Nikkster

Varför quotar du mig och skriver det här? Jag har aldrig skrivit "Hellu, jag söker Nicklas, går inte bra i skolan, måste prata viktigt !!" ?

Fattar faktiskt inte, påstår du att jag ringt hem till dig från skype eller vad? Varför jag skulle göra det?
 
Nej först wlj och nu nikkster

Jag har inget emot wlj, forutom att jag skratta åt han när han pratade om att han hadde Windows 8. Sen använde Windows 7 screenshot som "bevis".

Men det jag har emot Nikkster är att han tror han är nått han inte är, han utger sig för att vara någon annan. Han ljuger, han lurar folk och han tror han kan göra som han vill. Han anklagar även oskuldiga för saker dom inte har gjort.

Så jag startade en personlig "Against-Nikkster" kampanj. Så nu vet ni det, så vi kan hålla oss on-topic.

Sidan suger.
 
Varför quotar du mig och skriver det här? Jag har aldrig skrivit "Hellu, jag söker Nicklas, går inte bra i skolan, måste prata viktigt !!" ?

Fattar faktiskt inte, påstår du att jag ringt hem till dig från skype eller vad? Varför jag skulle göra det?

Nikkster måste vara en viktig person, alla vill tydligen ringa och prata med honom :huh:. Synd bara att han själv inte vågar prata i telefon.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top