• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Spotify!

Ett förslag är att köpa Spotify Premium. Lyssna på dem flesta låtar, bara genom ett klick? Inget nedladdande, ingen reklam, och lyssna i mobilen? Det är lätt värt 99kr i månaden.

Tar 2 sec att ladda ner en låt lol
 
Tar 2 sec att ladda ner en låt lol

Det tar tid att ladda ner varenda låt och sedan göra spellistan, med spotify är det mycket enklare.

Kan du lyssna på mobilen? Ja, men det tar tid att föra över, samt spellistan kommer ta tid.
 
Sen finns ju Spotify Unlimited för 49kr/månad för den som tycker 99kr/månad är för dyrt. Dock så ingår inte Spotify i mobilen med Unlimited.
 
Grooveshare = Sux kvalitet
Spotify + 99kr/mån = Pwn

det är 99kr mån.. Är du så fattig att du inte har råd med de kanske du borde sälja din dator :)

Har betalat för spotify sen de kom ut. Va en helg förra veckan när mitt kredit kort fuckade up och jag inte kunde betala premium på spotify, klara 10 min sen fick jag psykbryt på all jävla reklam o skit så låna ett kort o betalade..
 
Jag tycker att det är bra, hehe.
 
Last edited by a moderator:
Grooveshare = Sux kvalitet
Spotify + 99kr/mån = Pwn

det är 99kr mån.. Är du så fattig att du inte har råd med de kanske du borde sälja din dator :)

Har betalat för spotify sen de kom ut. Va en helg förra veckan när mitt kredit kort fuckade up och jag inte kunde betala premium på spotify, klara 10 min sen fick jag psykbryt på all jävla reklam o skit så låna ett kort o betalade..

Jag har råd... mer än råd... Men jag skiter väl för fan i reklam... Spotify kommer förlora så jävla mkt användare om dom nu gör detta...
 
de e olagligt och ladda upp inte ner

Är ganska säker på att inget av det är lagligt. Men det betyder inte att du kommer åka fast för det.

klara 10 min sen fick jag psykbryt på all jävla reklam o skit så låna ett kort o betalade..

Ingen liten överdrift. Är det ens 1 reklam på 10 minuter?
 
Jag får typ 1 reklam när jag lyssnar på typ 5 låtat :p
 
orkade inte läsa igenom. men detta kmr inte angå dom som har haft spotify enda sen "betan" eller när dom gav ut keys. för sj har jag aldrig haft någon begränsningar. kör dock premium nu men ah.

så jävla kul men alla som klagar på att det är dyrt och säger "gud dom gör bara detta för pengar". har stått fan massor med gånger i tidningen att dom har riktigt dåligt ekonomi för dom knappt tjänar något >_>
 
orkade inte läsa igenom. men detta kmr inte angå dom som har haft spotify enda sen "betan" eller när dom gav ut keys. för sj har jag aldrig haft någon begränsningar. kör dock premium nu men ah.

så jävla kul men alla som klagar på att det är dyrt och säger "gud dom gör bara detta för pengar". har stått fan massor med gånger i tidningen att dom har riktigt dåligt ekonomi för dom knappt tjänar något >_>

Tror inte dom kommer tjäna mer på att göra detta...
 
Last edited by a moderator:
@zkum

inte sant, detta gäller för ALLA gratisaccounts (ganska säker iallafall hehe
 
Köpt Premium nu, får se om de är så jävla bra nu då...
 
Kan ju säga så här att dom skjuter sig själva i foten, dom tjände bra på reklamen endast annars skulle dom inte ta en sådan hög avgift för premium/unlimited.

och ja 100kr/mån är mycket, inte för folk som bor i mammas vind/källare/rum. Men för oss andra som har hyra/20 olika räkningar per månad att pröjsa är det en del.

och nerladdning är inte olagligt bara uppladdning och nej det har inte ändrats så länge det är för privat bruk.

klarar mig gott på radio om det skulle vara så att nerladdning inom kort skulle bli förbjudet.
 
Kan ju säga så här att dom skjuter sig själva i foten, dom tjände bra på reklamen endast annars skulle dom inte ta en sådan hög avgift för premium/unlimited.

och ja 100kr/mån är mycket, inte för folk som bor i mammas vind/källare/rum. Men för oss andra som har hyra/20 olika räkningar per månad att pröjsa är det en del.

och nerladdning är inte olagligt bara uppladdning och nej det har inte ändrats så länge det är för privat bruk.

klarar mig gott på radio om det skulle vara så att nerladdning inom kort skulle bli förbjudet.
Prioriteringar. Man får helt enkelt skippa något.
 
eller så lyssnar man på reklamen? den är bara 10-20 sec inte så himla farligt, jag brukar inte äns lägga märke till den
 
Last edited by a moderator:
Back
Top