• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

SweStream.se - Skulle behöva lite feedback! va tycks?

Sidan låg nere ca. 1 timme idag för flyttning server ligger nu i Amsterdam (Holland)
 
Forumet blev "broken" när jag flyttade servern, ber dem som va medlem där att skapa en ny användare! ska inte hända igen :)
 
sidan var ju bra ^^ behövde inte ett acc som hos swefilm...

Dock. Så suger visa filmer med subs som Ted.. vet att du inte hostar det men fortfarande ... xD

Ska kolla Abraham snart om du har den ^^
 
Önska gärna filmer i swestreams forum! :) dem kommer upp mellan 1-12 timmar efter
 
Det kan man säga ja. Och sen advertisa från OTn till streaming sidan. People will start wondering.
 
Vad är det dem ska undra över om jag får fråga xD ? jag äger ju båda sidorna så det är ju inte så konstigt att jag reklamerar för dem på varandra.
 
Vad är det dem ska undra över om jag får fråga xD ? jag äger ju båda sidorna så det är ju inte så konstigt att jag reklamerar för dem på varandra.

snälla ta bort: låt den rätte komma in) från skräck för de e fan inte skräck :(
 
Jag tycker inte heller att den passar under skräck.
Men det är en drama/skräck ..
 
Om de e skräck så borde du kolla lite mer på film är kanske släppa snuttefilten

Haha det finns läskigare saker men det är inte komedi... Varför leka cool? Du borde veta själv skillnaden mellan komedi och skräck. SPelar ingen roll om du blev rädd har inte riktigt med saken att göra. om du blev rädd vill säga.
 
Back
Top Bottom