• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tandläkare.. bah

Jagkanprata

Banned User
Joined
Jul 6, 2007
Messages
893
Reaction score
1
var nyss hos tandläkaren, dom började babbla om tandsten, plack, munhygienisk terapi, något sånt shit, någon mer som hatar det? -.-
 
ja tycker tandläkare är jobbiga...
dom klagar alltid att man bortstar för dåligt
 
De har aldrig gnällt på mig, har inte haft några problem alls med tänderna ^^
 
Har absolut inga problem med att gå till tandläkaren.

Det är ju inte direkt roligt men vafan inte värre än något annat.
 
Det enda jag inte gillar är den där grejen man ska ha i munnen när de tar bilder.
 
En gång när man var där så var det en kärring som körde runt med den där vassa grejen i munnen på mig som en jävla galning, trodde hon skulle skära upp mig :(
 
Har haft en tandställning från 7an till 9an, "räls" som vissa kallar det.

Nu är mina tänder super fina och kan dricka cola innan jag taggar till tandis och dom nämner inget om tandborstandet.
AAH, LIVET AV FINA RAKA TÄNDER ;)

Älskar dock när dom tog upp den gigantiska munnen å tandborsten förut för att visa vart man skulle borsta, hah..
 
Alltså, skälet till att de informerar er är nog pga att ni inte sköter er munhygien så bra. Vill ej verka präktig och bäst, men de har aldrig behövt informera mig :S

Och använd inte ordet klaga, för de gör bara sitt jobb :S
 
Alltså, skälet till att de informerar er är nog pga att ni inte sköter er munhygien så bra. Vill ej verka präktig och bäst, men de har aldrig behövt informera mig :S

Och använd inte ordet klaga, för de gör bara sitt jobb :S

han får passningen åååh.. åååh.. ååååh gör måååååååååååååål!

+1
 
Jag tröttnar aldrig. För att jag får alltid komplimanger på hur fina tänder jag har!
 
Back
Top