• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

[Team] Team for hackers.

Status
Not open for further replies.
Jag försöker göra så det inte blir bråk mera och ja ger mig inte än
 
men det är bara synd om wlj.. bara onödigt o ljuga, om han nu lyckas, så undra vad som händer med hans farsa elr nåt..
 
Varför vara trög fattad jag vet vad som är lagligt och olagligt men låt honom för fan göra det? som att ni aldrig ljuger???
har sagt redan att ja skyddar för att alla hatar honom inte för att ja vill att han ska göra oolagliga saker!
 
hellre stoppa ett olagligt intrång än ett litet internet bråk lol -.- ja varför ljuga?
 
Ställer dig samma fråga, varför vara trögfattad?
Killen bjuder ju fan på det, han vill bli hatad, när han kommer med sina idiotiska trådar hela tiden.
Som jag sa förut, kommer han med konkreta bevis, då håller jag käft och tror på honom, men just nu är det omöjligt att tro på killen som knappt kan stava och särskriver 24/7 och sedan påstår att han är skitduktig hacker? pft!
 
Det här går dåligt för mig :/
låt honom för fan va bara
 
nej, inte nu. han ska försöka göra ett olagligt intrång, som säkert kommer misslyckas
 
nej, inte nu. han ska försöka göra ett olagligt intrång, som säkert kommer misslyckas

Det är olagligt ladda ner också?
inte samma sak men olagligt
 
Jag vet att det fanns de men försöker göra så alla slutar snacka skit om han tycker fan det är fegt alla alla snackar skit
Bästa sättet e att snacka med honom via PM och försöker komma över det på något sätt? va tkr du m de?
 
EJ JAG VILL NADA JAG VILL NADA,

KOLLA jag har hakkat otland chat


OtLand säger:
Crown = Arab
Silentdefender säger:
OLOOOL
.ts eng|eng krono=arab

HEHE
root@ttyv0 säger:
.w
OtLand säger:

16:45:50 up 77 days, 19:10, 2 users, load average: 6.66, 6.14, 5.86
USER TTY LOGIN@ IDLE JCPU PCPU WHAT
kornholi pts/21 02Sep09 16.00s 1:18 0.06s /bin/bash
kornholi pts/24 18Sep09 22.00s 0.94s 0.94s /bin/bash

root@ttyv0 säger:
u almsot bug bot
-.-
Silentdefender säger:
XDDDDDDDD

root@ttyv0 säger:
.dig enifiy.com +short
OtLand säger:
66.235.181.165

root@ttyv0 säger:
.dig ns2.enifiy.com +short
OtLand säger:
66.235.181.165

root@ttyv0 säger:
.dig ns1.enifiy.com +short
OtLand säger:
66.235.180.170

root@ttyv0 säger:
aham
 
Jag vet att det fanns de men försöker göra så alla slutar snacka skit om han tycker fan det är fegt alla alla snackar skit
Vill inte vara dum på något sätt. Men rövslickar du typ alla? :huh:
 
Fattar inte hur du menar :p
jag e inte sån som blir arg direkt
men vad menar du med "rövslickar"
menr du att slicka andras arslen så
nej???
 
Fattar inte hur du menar :p
jag e inte sån som blir arg direkt
men vad menar du med "rövslickar"
menr du att slicka andras arslen så
nej???

Han undrar om du fjäskar för alla. "Rövslicka" är bara ett uttryck.
 
men om du vill att vi ska sluta snacka skit, så borde du väl göra de? då slutar vi väl? lol :S
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top