• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

TibiaNG

Daffe

New Member
Joined
Jan 28, 2008
Messages
7
Reaction score
0
Tjena, ska installera TibiaNG, men sitter på skoldatorn och måste därför vara admin för att kunna installera det. Har letat överallt men vetifan hur jag ska göra.
Någon som vet?
 
Du kan inte, du måste vara inloggad på ett admin-konto för att kunna installera saker, du kan kanske kopiera in det, men inte installera.
 
Okey men tror du det går att installera på en extern hårddisk och sen lägga över?
 
om du har en usb kan det funka beror på om du måste installera eller om det räcker med bara ett litet program. Utorrent till exempel kan man ladda ner och använda men det måste man inte installera
 
Jag installerade Tibia på min förra skoldator, funkade fint, men kanske beror på hur dem har installerat systemet, eller kanske mixtrat med det.

Iallafall, sluta upp med bottar, bara omoget.
 
Ärligt talat, jag ser inget omoget med att botta, det är fusk men ser inget omoget i det :eek:
 
Alla kanske inte sitter och levlar hela dagarna utan spenderar tid att hjälpa folk osv, det är en god gärning.
 
Förresten, bara för man har en bot gör inte livet mer socialare, alla mina kompisar använder bot på Tibia, och alla dem vågar inte lämna data skärmen 10 min om en pk skulle komma, eller helt enkelt utav sitt beroende. Vad jag har hört från andra som använder Tibiabot NG, sitter dem och kollar på eller gör något andra medans deras Tibia gubbe går runt av sig själv, och tittar till den då och då.
 
Bottar gör dom som har ett socialt liv :)

Du kan ha ett socialt liv även om du inte bottar, det finns ett X uppe i högra hörnet som vi använder varje dag förutom ni som bottar!

Ett exemple: Eftersom du säger att det är okej att botta tycker du då det är okej att fuska på andra spel också? som tex cs, du har aimbot och sjkuter alla hs på 1 sekund. Fattar ni inte att detta förstör speluplevelsen som spelutveklarna har försökt skapa från sitt eget svett och tårar?

Bottar gör dom som aldrig kan bli riktigt bra på ett spel eftersom deras hjärnor inte klarar av att koncentrera sig på den nivån som behövs, men detta betyder inte att dom är dumma i huvudet utan att dom är bättre på tex: foboll,hockey,matte med mera.



NO MORE BOT! :thumbup:
 
Jag gissar på att alla som spelar tibia åtminstone har botten.

Du har säkert bott också^^
 
Bra där Exrip. =)

Flyde, typ alla knights på tibia har bot.. därför jag har slutat med rl tibia, spelade på den tiden då man fick slita med att levla upp sin char.. Nu är de ju inga problem med att levla, inge svårt att få tag i en bot nuju.. Iallafall, jag har ingen bot på min dator. =) glad över det
 
Jag tycker det är okej att botta, men fan lite irriternde är det när det är lvl 150s som har dragit 50-150 på dworcs(stava?) utan att rört ett finger själv. Å på den tiden tjänat in ett antal miljoner cash
 
jag är clean och mina kompisar de har dragit 200+ utan bots
btw du kan ej botta på lunara lol
1: vem som hälst dödar dig
2: GM Xadem kommer säkert banna hela din guild för 1 bottar
3: de hände en gång GM Xadem banna alla i en guild för de förlora i guild war
4: jag säger AOMFG WAT A NEWBIE
 
Back
Top