• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

TibiaNG

jag är clean och mina kompisar de har dragit 200+ utan bots
btw du kan ej botta på lunara lol
1: vem som hälst dödar dig
2: GM Xadem kommer säkert banna hela din guild för 1 bottar
3: de hände en gång GM Xadem banna alla i en guild för de förlora i guild war
4: jag säger AOMFG WAT A NEWBIE

vilka är dina kompisar?
ziitoz
kaffe
och dom?

Är det bara jag som tycker silentdefender är för gullig när han skriver? han har den finaste engelskan på hela forumet.

Antagligen bottar man :) (spelar dock inte längre)

Levla är det tråkigaste som finns, man spelar ju spel för att ha kul.
Så varför sitta och ha tråkigt och levla? När man kan botta sen bara ha kul å kriga =D.

Du kan ha ett socialt liv även om du inte bottar, det finns ett X uppe i högra hörnet som vi använder varje dag förutom ni som bottar!

Ett exemple: Eftersom du säger att det är okej att botta tycker du då det är okej att fuska på andra spel också? som tex cs, du har aimbot och sjkuter alla hs på 1 sekund. Fattar ni inte att detta förstör speluplevelsen som spelutveklarna har försökt skapa från sitt eget svett och tårar?

Bottar gör dom som aldrig kan bli riktigt bra på ett spel eftersom deras hjärnor inte klarar av att koncentrera sig på den nivån som behövs, men detta betyder inte att dom är dumma i huvudet utan att dom är bättre på tex: foboll,hockey,matte med mera.

NO MORE BOT! :thumbup:
jodu.. FPS spel är en helt annan sak, på tibia "sparas" det du har "gjort" medans cs är för stunden, plus om ngn fuskar på fps spel får jag stora superhetsen ;<

jag är clean och mina kompisar de har dragit 200+ utan bots
btw du kan ej botta på lunara lol
1: vem som hälst dödar dig
2: GM Xadem kommer säkert banna hela din guild för 1 bottar
3: de hände en gång GM Xadem banna alla i en guild för de förlora i guild war
4: jag säger AOMFG WAT A NEWBIE

Jag har bottat i Lunara och överlevde (proud). =)

@up;
jo sant =P

Om du ska Instalera ngt program p skoldatorer så får du logga in som Administratör, skriv bara det som användarnamn, inget pass, de funkade på datorerna på min skola iaf :P Mvh

Back