• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Uppe länge .. ?

Status
Not open for further replies.

Teddy

SweStream.se
Joined
Oct 2, 2008
Messages
3,797
Reaction score
10
Location
Sweden 172
Hej , Jag behöver tips om hur man kan hålla sej uppe länge på natten , jag har tänkt att va uppe så länge jag klarar + hur länge tror ni jag klarar det

jag kommer inte fuska !


RÄKNINGEN (Hur Länge Jag Har Varit Uppe):
27-28 timmar
 
Last edited:
Ut och rör på dig i någon halvtimme :p
Drick mycket så du måste på toa xD
Det du inte görs är att:
Ligga framför tv
Kolla på tv överhuvudtaget
Sitta på en bekväm stol framför datorn
 
Ta lite polskt uppåt-tjack så klarar du dig typ 48+ timmar, funkar fint med lite Ritalin/Concerta och några öl också
 
altså jag klarar lätt va uppe på dagen det som håller mig uppe är
öl,frukost vid 8 äter bara frukost när jag dygnar mat vid 3 mat vid 7 mat vid 12 då kan man va uppe länge annars ne 2 dar typ sen död
 
vart ute hela dagen :D:D

Ska du testa en dag till? :p
Jag har klarat 48h eller något, sov 16-17 timmar efteråt och då kändes det i ryggen när jag vakna upp :(
 
Jag har vart uppe i ca 48 timmar, det gick bra med att prutta. Dock kom det lite diaré nästa dag :/
 
Har dragit drygt 72 timmar som rekord, det gick åt sanslöst mycket cola och har fruktansvärd cola abstinens nu för tiden :D Skakar i benen när jag kollar på Cola.

Men bra tips är, försök spela mest aktivt runt 20:00 och 04:00 gå ut lite , försök röka eller vad du nu än gör med en polare eller så runt 04-05, därifrån till 10 är hardcore timmarna, då är kroppen inställd på att vakna upp vilket ger det motsatt effekt om man är vaken, alltså somnar flest under dom timmarna. Försök sitta 30min i taget, gå ut i 10 min, 30 min , utomhus i 10 växelvis
 
hmm xD jag är än trött person.. så mitt rekord är väl på 24-26 timmar tror jag de va :p haha inte nice ^^
 
Ut och spring en stund, så piggnar du till och klarar minst 6h till framför datorn. Sprang vid klockan 5(på morran) i ösregnet för att jag inte ville somna, hahaha. Klarade vara vaken till 02.00 senare på kvällen samma dag. Posetiv metod!
 
Ut och spring en stund, så piggnar du till och klarar minst 6h till framför datorn. Sprang vid klockan 5(på morran) i ösregnet för att jag inte ville somna, hahaha. Klarade vara vaken till 02.00 senare på kvällen samma dag. Posetiv metod!

skulle inte funka för mej, jag kan somna springande... xD
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top