• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Uppe länge .. ?

Status
Not open for further replies.
Det är inget "coolt" med att vara uppe länge, men vissa av er tror förmodligen det.

Förresten så är det inte bra för kroppen att försöka vara uppe så länge med hjälp av koffein, stod i tidningen för ett tag sen att det var en amerikansk 15 åring som var uppe i en vecka med hjälp av redbull för att spela WoW. Gissa vad som hände? jo han dog ofc. Kroppen sa ifrån sig med andra ord.

Vem har påstått att det är coolt?
 
Men asså man ska väl sova när man är trött?
 
Juice är grymt bra, finns en jävla massa C-Vitamin och det piggar upp en lång tid. Inte någon timme som kaffe/coca-cola gör.
 
Juice är grymt bra, finns en jävla massa C-Vitamin och det piggar upp en lång tid. Inte någon timme som kaffe/coca-cola gör.

Apelsin-juice ska det vara då. Finns mest C-vitamin där. :thumbup:
 
Kan hålla mig uppe UTAN några saker! Inget skryt men blir man törstig så blir man! xD Och då dricker jag vatten! INTE Coca-Cola eller Red Bull eller något!

Det är inget "coolt" med att vara uppe länge, men vissa av er tror förmodligen det.

Förresten så är det inte bra för kroppen att försöka vara uppe så länge med hjälp av koffein, stod i tidningen för ett tag sen att det var en amerikansk 15 åring som var uppe i en vecka med hjälp av redbull för att spela WoW. Gissa vad som hände? jo han dog ofc. Kroppen sa ifrån sig med andra ord.

Läste det också, det var då jag slutade dricka dessa drickor men har aldrig druckit Red Bull i hela mitt liv! Men som dem säger, Red Bull ger dig vingar! ;) XD
 
Jag har drukit några energy drinks som energy drink tiger och monster :p
men jag tycke inte det var så jätte gott, själv dricker jag pepsi max och saft ibland
jag tycker man ska sova när man är trött eller så e det bara köra typ cs eller något men inte dricka red bull.
 
Enda som håller mig pigg är viljan eller om jag går ut och får luft :p
 
Köp Korv på Ica å ät när du börjar bli Trött då blir man as pigg som Fan"!

om Inte det funkar Så åker du till Lidel Å köper Äppeljuice!!!!

Med dom äkla tipsen klarar du vara vaken åtminstånde i 35-45 timmar utan problem :)
 
aaaa sant faktisk, Halva WoW spelare blir emo och några tar sitt eget liv, kolla på knubbisen i min klass, han är 70 på alla hannes charsen och han säger att han är bestaste av hela örebro, jaja nåben blev emo när han blev bannad XDDD
Du borde gå om 7an tkr jag
 
så länge du går så lär du aldrig somna xD
går och somnar xD

Lol, skulle varit roligt om någon filmade det om jag skulle somna medans jag gick xD
 
Jag har varit vaken i 31 timmar~ utan att dricka cola, juice eller kaffe av något slag, bara Vatten.

Dvs, man är bra dum om man vill bevisa något för att man är uppe i flera dygn i sträck, det är viktigt med sömn. Kroppen behöver det, annars säger den ifrån, som den gjorde för dendära 15 åringen.
 
Sov när du är trött det är bäst! men om du inte vill varra trött ska du gå ut ett tag.
 
Köp Korv på Ica å ät när du börjar bli Trött då blir man as pigg som Fan"!

om Inte det funkar Så åker du till Lidel Å köper Äppeljuice!!!!

Med dom äkla tipsen klarar du vara vaken åtminstånde i 35-45 timmar utan problem
 
Nejnej korv och äppeljuice funkar alltid.
 
ist för o bara gå o lägga sig när man är trött! :O inte för att jag gör det, men jag försöker :(
 
vaknade för 1 timme sen, ska sätta som mål att gå och lägga mig 22:00 idag.
Ska nu ut och springa sen ta cykeln, så förhoppningsvis kan jag somna :p
 
dem som lägger sig så sent sitter förmodligen bara vid datorn på dagen och likadant på natten
 
vissa kanske sitter vid datorn till 03.00 sen kollar på tv några timmar
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top