• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad kör ni för bil?

Har inte bil än... men funderar på en Volvo c70 eller Audi A4. Din mercedes ser fräsch ut :thumbup: Min polare jobbar på Garaget XD
 
En bmw318i
VxTHC.jpg
 
Last edited:
Har inte bil än... men funderar på en Volvo c70 eller Audi A4. Din mercedes ser fräsch ut :thumbup: Min polare jobbar på Garaget XD

Haha den är de också :D

de är en 190E 2.0, mercan har faktiskt drag haha :)

Garaget, bästa hemsidan, vi köpte 22 tummare från en kille därifrån :D


@Wipflash
Snygg!

@Doniio
Fan den är snygg men lite för dyr tycker jag, 700 tusen för den bilen är inte ett rimligt pris, skulle ha köpt en Audi q7a istället
 
700 tusen? skojar du.. säljer den för 180k :p

föresten så syns inte din bil på den sidan, det står att dom tagit bort den elr nått
 
e1drv5.jpg


Ska även nämna att detta inte är min bil, dock så har jag en exakt likadan(samma årsmodell, motor, cab och färg)
 
x turbo?

har hört att dom är skit sköna å köra

Jag sa ju att det var samma färg, dvs inte en Turbo X som bara gjordes i Jet Black Metallic. Hur som helst så är det en Saab 9-3, 2.0t, 04:a. Knappt 190 hästar och den går bra som fan.
 
nej bor 3 minuter ifrån stan :p, och gav 218k~ för den för 1 år sen. Köpte den nån vecka innan vi skulle till åre så då passade den verkligen, inte direkt därför jag valde å köpa den.. gillar bara suv bilar :p men men har ej ångrat mig
 
nej bor 3 minuter ifrån stan :p, och gav 218k~ för den för 1 år sen. Köpte den nån vecka innan vi skulle till åre så då passade den verkligen, inte direkt därför jag valde å köpa den.. gillar bara suv bilar :p men men har ej ångrat mig

Skulle aldrig köpt en VW Touareg, kanske med V8:an men aldrig med 6:an. Finns flera andra SUV:s som är roligare. Och om man gillar stora bilar så kan man alltid köpa en pickis
 
Back
Top