• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad kör ni för bil?

nej bor 3 minuter ifrån stan :p, och gav 218k~ för den för 1 år sen. Köpte den nån vecka innan vi skulle till åre så då passade den verkligen, inte direkt därför jag valde å köpa den.. gillar bara suv bilar :p men men har ej ångrat mig

Vad ligger din försäkring/skatt på per månad? :eek:
 
jag beltar årligt, totalt blir det ungefär 18k

och nu brjar milan - palermo matchen :eek:
 
Last edited:
Haha tycker fortfarande att man skulle ha en Audi Q7a, du betalar nästan lika mycket som den varje år.

Aa fast man får ju tänka på att q7orna går på 350-600 tusen kr, även om jag byter in min får jag ju lägga 100+k imellan skulle jag kunna tro.. Finns andra saker man kan göra med dom pengarna.. Men men vi får se vad jag gör till sommarn, är inte helt 100 men det kanske blir ett byte ändå, man vet aldrig :p

Och 2-2 blev det i matchen:D
 
Aa fast man får ju tänka på att q7orna går på 350-600 tusen kr, även om jag byter in min får jag ju lägga 100+k imellan skulle jag kunna tro.. Finns andra saker man kan göra med dom pengarna.. Men men vi får se vad jag gör till sommarn, är inte helt 100 men det kanske blir ett byte ändå, man vet aldrig :p

Och 2-2 blev det i matchen:D

Hur fan har du råd med så dyra bilar? Enbart min försäkring + skatt ligger på typ 20k/år, och då kör jag en jävla pissbil. :eek: Jag har inte ens halvförsäkring! :mad:
 
Jag tror ja ska köpa en Audi A6:a. Tittat på den nu lite länge så tror de får bli den , den går på 200-300k som ny.
 
@up
Om du verkligen är sugen så har jag en polare som säljer sin a6a.. 2006 2,0 tfsi. hojta till om du är intrested :p
 
Back
Top