• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Veckans Diskussion: Fildelning

Status
Not open for further replies.
Tycker inte om Bio. Alltid någon jävel som ska prata. Varför inte sitta i vardagsrummet. På med surroundsystemet. Släcka överallt. Poppa pocorn och en flaska cola.
Då känner man sig som en prins..
 
Tycker inte om Bio. Alltid någon jävel som ska prata. Varför inte sitta i vardagsrummet. På med surroundsystemet. Släcka överallt. Poppa pocorn och en flaska cola.
Då känner man sig som en prins..

Bara bränna en DVD skiva sen sätta på och man ska ha skön soffa och stor TV det äger bio
 
Är det någon mer än jag som känner sig sugen på en riktigt bra film?
Jag har verkligen svårt för att hitta någon cp grym nu förtiden, förr var det enkelt, men nu börjar det ta slut :p

Man började från kanske 70-talet, då började de riktiga filmerna med Gudfadern och alla maffia filmer, sedan började coola 80-talets action komma igång, samt 90-tal med kanske lite Dödligt Vapen :p

Men nu äre bara fiction filmer och helt orealistiska, javisst, alla action filmer kanske inte är realistiska, men...iaf mer än fiction skiten :p
Man kanske inte egentligen tål 20 slag mot huvudet och sedan vinna över skurken, men det är kul o se på :p (tänkte direkt på Rush Hour eller vilken film som helst med Jackie Chan)

REKOMMENDERAR: The Way of The Gun
Ni har säkerligen sett den, för att den är från 2000, men fyfan va bra :D
Helt överraskad, + att Del Toro är en grym skådis, vet inget om den andre, men det var helt schysst spelat.
 
Är sugen på en as bra action film men är för trött för att kolla
 
Är det någon mer än jag som känner sig sugen på en riktigt bra film?
Jag har verkligen svårt för att hitta någon cp grym nu förtiden, förr var det enkelt, men nu börjar det ta slut :p

Man började från kanske 70-talet, då började de riktiga filmerna med Gudfadern och alla maffia filmer, sedan började coola 80-talets action komma igång, samt 90-tal med kanske lite Dödligt Vapen :p

Men nu äre bara fiction filmer och helt orealistiska, javisst, alla action filmer kanske inte är realistiska, men...iaf mer än fiction skiten :p
Man kanske inte egentligen tål 20 slag mot huvudet och sedan vinna över skurken, men det är kul o se på :p (tänkte direkt på Rush Hour eller vilken film som helst med Jackie Chan)

REKOMMENDERAR: The Way of The Gun
Ni har säkerligen sett den, för att den är från 2000, men fyfan va bra :D
Helt överraskad, + att Del Toro är en grym skådis, vet inget om den andre, men det var helt schysst spelat.


Håller helt med. Film var bättre förr i tiden :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top