• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Veckans Diskussion: Utbildningsval till gymnasiet

Status
Not open for further replies.
Jag går i nian. Ska snart välja ett gymnasie och linje att gå på. Jag har funderat ganska mycket på IT - gillar datorer! Morsan vill att jag ska gå transport, vet inte varför ;o
Tänkte på tandläkare, men då måste jag plugga i Malmö. Bor i Helsingborg. IT är egentligen det smartaste. Men det blir antagligen tråkigt efter åren som går.

Några tips och råd?!

hotell o restaurang mannen ;d kom till rönnowska o stek!
HAHAHAHHA
nejmen,
går hotell o restaurang. andra året, sjukt nice. nästan inget plugg, mest "förberedelse" för arbetsvärden inom mat osv :)
 
Går IT med inriktning a C++ programmering :p (sista året nu)

John Bauer :) mycket bra skola och skönt arbetssätt

Aldrig sett ett enda program från dig :p Ser ut som om du lärt dig mer från OT än från din Skola.. hmm...
 
Jag valde Transport och Teknik. Vilket innebär grats körkort till alla kategorier! a1,a2,b,be,c,ce,d,de ;)

Så du tog de för gratis körkort?
Själv ska jag välja systemvetenskap.
 
Så du tog de för gratis körkort?
Själv ska jag välja systemvetenskap.

Så du tänker ta det för gratis dator?


Ehehhe kul jag är.
 
hotell o restaurang mannen ;d kom till rönnowska o stek!
HAHAHAHHA
nejmen,
går hotell o restaurang. andra året, sjukt nice. nästan inget plugg, mest "förberedelse" för arbetsvärden inom mat osv :)
Vad heter du?
Har du gått på Högasten? :D
 
Håll er till topic nu.
Ursäkta..

Praoa första dagen idag, ska göra de två veckor framöver. Praoar på en restaurang. Riktigt kul faktiskt. Rolig personal och allt. Vi får dock inte jobba i köket än. Men nästa vecka får vi.
De vi gjorde idag var servera gammla tanter :p
 
haha, känns tungt kan ja tro...

@ont
inte tänkt på det ännu. 1.5år kvar ädnå s:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top