• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vet inte men kan vara hani som har baxat den

Status
Not open for further replies.
blocket_171.jpg
fullsize.php

Abooooo! Nu baxade han min tv också!
 
Dunder,
Folk som lever i förorter använder dessa ord dagligen och där med har de blivit normal i vardagen.
Tycker ni ska dämpa med det rasistiska och idiotiska uttrycken, dunder om du inte gillar sättet han snackar med du kan ignorera han.
 
Dunder dra tillbaka till Flashback där du hör hemma.
 
Nästa förolämpning får en direkt infraction.
 
Dunder,
Folk som lever i förorter använder dessa ord dagligen och där med har de blivit normal i vardagen.
Tycker ni ska dämpa med det rasistiska och idiotiska uttrycken, dunder om du inte gillar sättet han snackar med du kan ignorera han.

Jasså, men vad sägs om att göra ett underforum som heter förorts-snack då, så slipper vi ta de i den SVENSKA delen av forumet?

För övrigt tycker jag de har gått jävligt för långt överallt appropå rasism. Tydligen är det rasistikt att bo i sverige nu också, om man inte är från abdullistan vill säga, för då får man säga vad man vill. Har ni tänkt på att det är lika rasistiskt att säga jävla svenne som att säga jävla neger?
 
Nästa förolämpning får en direkt infraction.

Du får det å låta så allvarligt, om jag inte har hört fel så kan man få över 10st infractions innan man blir bannad?

Tror jag är öppe i runt 3. xD
+
Så har jag fått andra Hot från Mods vi inte ska nämna:D
 
Jasså, men vad sägs om att göra ett underforum som heter förorts-snack då, så slipper vi ta de i den SVENSKA delen av forumet?

För övrigt tycker jag de har gått jävligt för långt överallt appropå rasism. Tydligen är det rasistikt att bo i sverige nu också, om man inte är från abdullistan vill säga, för då får man säga vad man vill. Har ni tänkt på att det är lika rasistiskt att säga jävla svenne som att säga jävla neger?

man märker att du försöker leka smart men det går inte lilla gubben...


Nä tack, den tid jag spenderar här är mer än nog. Och juste, fan va skoj de är att spela smart.

OtLand - View Profile: cirtaboy

är det dina rasist kompisar som har sagt till dig att det är rasistiskt att bo i sverige? jag tycker tycker om svenskar lika mycket som invandrare eller inte alla tex som du...

om jag hatade svenskar skulle fan inte min förebild vara en svensk... btw du får tro vad du vill men i det här forumet respekterar vi alla

jag bryr mig inte om "du" är svart eller vit, har en stor näsa, panband som ögonbryn eller nåt vi är fan lika värda

men vet inte om du är värd lika mycket som alla andra..
 
Seriöst, måste nog hålla med Dunder. Riktigt jävla störigt när man ser och märker hur DÅLIG svenskan har blivit nu på senaste tiden. Jag satt i skolan med några spaggar, just då spelade de Sveriges nationals sång, gissa vad de säger? "abo värsta rasse låten" När FAN har svenska nationals låten blivit rasistisk? Det är en låt om sverige, eller har jag fel? Uttrycker vi något dumt om de andra länderna? Nej det gör vi INTE.
 
Seriöst, måste nog hålla med Dunder. Riktigt jävla störigt när man ser och märker hur DÅLIG svenskan har blivit nu på senaste tiden. Jag satt i skolan med några spaggar, just då spelade de Sveriges nationals sång, gissa vad de säger? "abo värsta rasse låten" När FAN har svenska nationals låten blivit rasistisk? Det är en låt om sverige, eller har jag fel? Uttrycker vi något dumt om de andra länderna? Nej det gör vi INTE.

bara för det är som 3 personer i klassen som säger det menas inte att vi alla invandrare är så -.- ....
 
man märker att du försöker leka smart men det går inte lilla gubben...




OtLand - View Profile: cirtaboy

är det dina rasist kompisar som har sagt till dig att det är rasistiskt att bo i sverige? jag tycker tycker om svenskar lika mycket som invandrare eller inte alla tex som du...

om jag hatade svenskar skulle fan inte min förebild vara en svensk... btw du får tro vad du vill men i det här forumet respekterar vi alla

jag bryr mig inte om "du" är svart eller vit, har en stor näsa, panband som ögonbryn eller nåt vi är fan lika värda

men vet inte om du är värd lika mycket som alla andra..

Tar det som en komplimang att jag "leker" smart. Gillar också att du kallar mig lilla gubben fast jag är äldre än dig. :D
 
Jasså, men vad sägs om att göra ett underforum som heter förorts-snack då, så slipper vi ta de i den SVENSKA delen av forumet?

För övrigt tycker jag de har gått jävligt för långt överallt appropå rasism. Tydligen är det rasistikt att bo i sverige nu också, om man inte är från abdullistan vill säga, för då får man säga vad man vill. Har ni tänkt på att det är lika rasistiskt att säga jävla svenne som att säga jävla neger?
Inget rasistiskt med båda orden dock är den som tar det som rasistiskt omogen snorunge.
Seriöst, måste nog hålla med Dunder. Riktigt jävla störigt när man ser och märker hur DÅLIG svenskan har blivit nu på senaste tiden. Jag satt i skolan med några spaggar, just då spelade de Sveriges nationals sång, gissa vad de säger? "abo värsta rasse låten" När FAN har svenska nationals låten blivit rasistisk? Det är en låt om sverige, eller har jag fel? Uttrycker vi något dumt om de andra länderna? Nej det gör vi INTE.
Nu går vi igen till att svenskar är änglar och snackar inget om andra länder etc, kan du vara tyst om det eller ni snackar tillräckligt mycket skit om andra länder och jag behöver inte ta några qoutes för att bevisa det.
Tar det som en komplimang att jag "leker" smart. Gillar också att du kallar mig lilla gubben fast jag är äldre än dig. :D
Du påstår vara äldre men fortfarande i hans nivå när du skriver, lika omogen med andra ord.
 
Men din lille nigger, helt seriöst.. Det må väl finnas en anledning till att vi gör det? Och sen förresten, vad har snacka skit om andra länder med svenska nationals sången att göra?

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord. Du tysta, Du glädjerika sköna. Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord, Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
i
Du tronar på minnen från fornstora dar, då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var. Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
i
Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land, din trohet till döden vill jag svära.
Din rätt, skall jag värna, med håg och med hand, din fana, högt den bragderika bära. Din fana, högt den bragderika bära.
i
Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd, för Sverige, den kära fosterjorden. Jag byter Dig ej, mot allt i en värld. Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden. Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Finns det något rasistiskt eller nogåt hat mot något annat land?
På tal om att snacka skit om länder? Vad gör inte ni då? Ab0 värsta svenne tönt maen, vi knyllar hans musha upp ner bree. Har inte ens sverige på location och en bild på sitt hemland där de säker inte ens bott i 2-4 år. Och ni håller på och klaga sååååååååå mycket på Sverige, men varför inte nöja sig med det? Det är väl bättre att bo här än att riskera att bli nerbombad i sitt hemland.
 
Men din lille nigger, helt seriöst.. Det må väl finnas en anledning till att vi gör det? Och sen förresten, vad har snacka skit om andra länder med svenska nationals sången att göra?

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord. Du tysta, Du glädjerika sköna. Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord, Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
i
Du tronar på minnen från fornstora dar, då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var. Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
i
Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land, din trohet till döden vill jag svära.
Din rätt, skall jag värna, med håg och med hand, din fana, högt den bragderika bära. Din fana, högt den bragderika bära.
i
Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd, för Sverige, den kära fosterjorden. Jag byter Dig ej, mot allt i en värld. Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden. Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Finns det något rasistiskt eller nogåt hat mot något annat land?
På tal om att snacka skit om länder? Vad gör inte ni då? Ab0 värsta svenne tönt maen, vi knyllar hans musha upp ner bree. Har inte ens sverige på location och en bild på sitt hemland där de säker inte ens bott i 2-4 år. Och ni håller på och klaga sååååååååå mycket på Sverige, men varför inte nöja sig med det? Det är väl bättre att bo här än att riskera att bli nerbombad i sitt hemland.


din idiot

1. Zor är ingen "Nigger"

2. Vi första invandrare kom till Sverige för 50-80 år sen kanske?
vad hände? Vi börja jobba hjälpa osv..
men sen när vi hade så mycket pengar att öppna eget, då blev några svenskar arga och ville ha ut invandrarna från "DERAS" ort
men ofc det går ju inte att bara kasta ut en från en ort.
så ni ville som slå sönder oss så att vi lämnar "ER" ort
men det va inte så lätt därför många av oss stannade hämma instället för att bråka med er... allt det här fick jag höra av min farfar, det finns mer men orkar inte skriva det

vad kallas detta? REVENGE vad gör vi? vi gör samma sak som ni gjorde mot oss

btw jag säger inte att alla svenskar är rasister det är bara några...

jusste vet du att de första rasisterna hatade bara dom som inte hade samma religon

men nu är det om du har en annan färg på huden eller har svart hår.. bruna ögon, stavar fel många gånger.. kan inte så bra svenska, säger några extra ord ( abo, sho, walla, osv...)

har bara en sak att säga WTF?
 
silent, de du skrev låter så jävla dumt.

Ni hämnas för något som hände för 80 år sedan?
Isåfall om ni ska fortsätta med det så tycker jag vi lika bra kan utvisa de jävlarna som tänker på det sättet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top