• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vet inte men kan vara hani som har baxat den

Status
Not open for further replies.
silent, de du skrev låter så jävla dumt.

Ni hämnas för något som hände för 80 år sedan?
Isåfall om ni ska fortsätta med det så tycker jag vi lika bra kan utvisa de jävlarna som tänker på det sättet.

som har pågått i 80 år..

du ser ju själv så det du skrev nyss låter så jävla dumt
 
som har pågått i 80 år..

du ser ju själv så det du skrev nyss låter så jävla dumt


Det jag skrev låter inte de minsta dumt, inte enligt min åsikt iaf.

vi gör samma sak som ni gjorde mot oss

Du skrev "gjorde", inte "gör".

För helvete, lite bättre grammatik kan du iaf försöka få?
Skolan erbjuder er en gratis utbildning du vet.
Du kanske är för upptagen med att kasta sten på brandbilar som försöker släcka de mordbränder ni gör i t.ex Rosengård så du kanske inte vet om det.


(Var tvungen att försöka låta elak ):thumbup:
 
Det jag skrev låter inte de minsta dumt, inte enligt min åsikt iaf.



Du skrev "gjorde", inte "gör".

För helvete, lite bättre grammatik kan du iaf försöka få?
Skolan erbjuder er en gratis utbildning du vet.
Du kanske är för upptagen med att kasta sten på brandbilar som försöker släcka de mordbränder ni gör i t.ex Rosengård så du kanske inte vet om det.


(Var tvungen att försöka låta elak ):thumbup:

idiot du som ska leka elak och är äldre än mig du borde veta att skolan kostar pengar + jag bor inte i rosengård, jag bor i vivalla och jag är 99% i klassrumet när det är lekion
jag har inte tid att kasta stenar på brandbilar och slå en svensk. fast så klart jag kan slå ner en svensk om jag vill så klart jag kan ta droger så klart jag kan sjuta en rasist, men varför? vill inte förstöra min framtid som dudger eller va fan han heter

okej jag kanske inte är bra på att stava
who cares? jag är fan smartare än dig

jag måste kunna skriva på turkiska, arabiska, syrianska, svenska, engelska
och kunna prata språket,
det är fan inte lätt att kunna allt det där..

och du vet att arabiska och syrianska är tecken så det blir ännu svårare..
 
Ja silentdefender.
Skolan kostar pengar för oss som betalar skatt, dvs den är gratis för dig.

Och smartare? Är du smartare för att du kan lite fler arabspråk osv än mig?

Det är typ som jag skulle skryta med att jag kan Norska, Svenska, Engelska, Danska.

Och både du och jag vet att det är ingen ide att du går och försöker slå någon, en skyltdocka hade till och med knockat dig.
 
Ja silentdefender.
Skolan kostar pengar för oss som betalar skatt, dvs den är gratis för dig.

Och smartare? Är du smartare för att du kan lite fler arabspråk osv än mig?

Det är typ som jag skulle skryta med att jag kan Norska, Svenska, Engelska, Danska.

Och både du och jag vet att det är ingen ide att du går och försöker slå någon, en skyltdocka hade till och med knockat dig.

idiot du har samma säkert samma IQ som dunder
du tror för några somalier lever på social bidraget
tror du alla vi invandrare gör det... du har fel idiot

ska inte skryta men min pappa ligger på toppen eller låg tills han sålde sitt gatu kök..
efter 2 år igen ligger min pappa 2a i listan på caféer
han äger eget, han har jobbat över 17 år, har haft många bilar som inte kostar lite.. hemma har vi många saker som inte andra har tror du vi lever på social bidrag?

säg ja så kommer jag knäcka dig lätt
 
idiot du har samma säkert samma IQ som dunder
du tror för några somalier lever på social bidraget
tror du alla vi invandrare gör det... du har fel idiot

ska inte skryta men min pappa ligger på toppen eller låg tills han sålde sitt gatu kök..
efter 2 år igen ligger min pappa 2a i listan på caféer
han äger eget, han har jobbat över 17 år, har haft många bilar som inte kostar lite.. hemma har vi många saker som inte andra har tror du vi lever på social bidrag?

säg ja så kommer jag knäcka dig lätt

Okej, jag tror först att han fick ett statligt biddrag för att öppna sin lilla korvkiosk och sen tror jag vi tolkar "många saker som inte andra har" på två helt olika sätt.
Visst du kan kalla mig bortskämd, men tbh det skulle inte förvåna mig om jag tjänade mer än din pappa i sin lilla korvkiosk när jag sommarjobbar.


Och jag skiter väll fullständigt i IQ? Det är bara bullshit.
Har ni någonsin gjort ett IQ test och fått samma resultat?
 
Haha Silent, håll den här nivån på svenskan, för jag håller med dem andra om att jag är så JÄÄÄVLA trött på all mongo "svenska" och meningslösa trådar om hani och tala som snott en traktor eller ngt annat. Internskämt kan väl tas i PM eller? För jag kan nog påstå att jag inte är den enda som tyckte detta var en meningslös och tråkig tråd.
 
Okej, jag tror först att han fick ett statligt biddrag för att öppna sin lilla korvkiosk och sen tror jag vi tolkar "många saker som inte andra har" på två helt olika sätt.
Visst du kan kalla mig bortskämd, men tbh det skulle inte förvåna mig om jag tjänade mer än din pappa i sin lilla korvkiosk när jag sommarjobbar.


Och jag skiter väll fullständigt i IQ? Det är bara bullshit.
Har ni någonsin gjort ett IQ test och fått samma resultat?

vad får du i sommar jobb? 5-10 tusen?
vad tror du min pappa kärnade och kärnar nu?
idiot du är fan 15-17? och du är lika smart? som en 5åring..

Haha Silent, håll den här nivån på svenskan, för jag håller med dem andra om att jag är så JÄÄÄVLA trött på all mongo "svenska" och meningslösa trådar om hani och tala som snott en traktor eller ngt annat. Internskämt kan väl tas i PM eller? För jag kan nog påstå att jag inte är den enda som tyckte detta var en meningslös och tråkig tråd.

gillar inte tråden? håll käften och clicka inte på den då?
 
vad får du i sommar jobb? 5-10 tusen?
vad tror du min pappa kärnade och kärnar nu?
idiot du är fan 15-17? och du är lika smart? som en 5åring..



gillar inte tråden? håll käften och clicka inte på den då?


Han kanske plockar bort kärnorna från ett par äpplen? << HEHEHEH JAG E FAN AS SKOJIG!!!11


Appropå det där med iq så kan vi ta ett test när fan du vill, men jag tvivlar på att du gjort ett riktigt test, och inte bara att "internet" test som du knappast kan kalla seriöst. Du kan även få difenera vad smart betyder för dig? Är man smart om man kan namnen på alla städer i europa? Är man osmart om man inte snackar arabiska?
 
vad får du i sommar jobb? 5-10 tusen?
vad tror du min pappa kärnade och kärnar nu?
idiot du är fan 15-17? och du är lika smart? som en 5åring..



gillar inte tråden? håll käften och clicka inte på den då?



Om jag jobbar så tjänar jag 130kr i timmen.
Sen får jag lunch gratis och sommarersättning.

Din pappa i sin korvkiosk tjänar väll en 5 kr per korv han säljer å om det går bra kanske han får sålt 20 korvar under en lunch.. å sen kanske lika många senare på kvällen så jag antar att han lyckas få ihop kanske 200kr på en lyckad dag.

Men det är inget å deppa över, 200 kr X 30~ dagar blir ju faktiskt 6000kr per månad som han sedan inte skattar för (pga det är en illigal korvkiosk) och sen ska han bara dela den med sina 19 bröder som jobbar där.
 
Last edited by a moderator:
lol Hampish. Jag står på de andras sida för silentdefender är vad han brukar kalla folk "idiot". Seriöst silent det håller inte alla verkar vara emot dig. Många vågar nog inte säga ifrån pga den rasistiska stämpeln gissar jag på. Är trakasserier och så offensivt språk som förekommer i den här tråden verkligen okej? Mods kanske borde göra sitt jobb anser jag. no offence.
Fuck silent defender lol
 
Seriöst, måste nog hålla med Dunder. Riktigt jävla störigt när man ser och märker hur DÅLIG svenskan har blivit nu på senaste tiden. Jag satt i skolan med några spaggar, just då spelade de Sveriges nationals sång, gissa vad de säger? "abo värsta rasse låten" När FAN har svenska nationals låten blivit rasistisk? Det är en låt om sverige, eller har jag fel? Uttrycker vi något dumt om de andra länderna? Nej det gör vi INTE.

Måste faktist hålla med om de där.

Om nån skriver tillbaka, om att jag är cp som tycker de eller nåt.
Så tänk bara att "Neon säger /care".

Tack för mig.
 
Men din lille nigger, helt seriöst.. Det må väl finnas en anledning till att vi gör det? Och sen förresten, vad har snacka skit om andra länder med svenska nationals sången att göra?

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord. Du tysta, Du glädjerika sköna. Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord, Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
i
Du tronar på minnen från fornstora dar, då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var. Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
i
Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land, din trohet till döden vill jag svära.
Din rätt, skall jag värna, med håg och med hand, din fana, högt den bragderika bära. Din fana, högt den bragderika bära.
i
Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd, för Sverige, den kära fosterjorden. Jag byter Dig ej, mot allt i en värld. Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden. Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Finns det något rasistiskt eller nogåt hat mot något annat land?
På tal om att snacka skit om länder? Vad gör inte ni då? Ab0 värsta svenne tönt maen, vi knyllar hans musha upp ner bree. Har inte ens sverige på location och en bild på sitt hemland där de säker inte ens bott i 2-4 år. Och ni håller på och klaga sååååååååå mycket på Sverige, men varför inte nöja sig med det? Det är väl bättre att bo här än att riskera att bli nerbombad i sitt hemland.
Tack, jag är stolt för att bli kallad "nigger/neger" och jag står för den jag är. Däremot så snckar du alldeles för mycket och går väldigt mycket över den gränsen du har att tala. Genom att dra alla invandrare i Sverige över en kam så menar du att alla är likadana och det finns ingen som är bra, hum. Det är ju samma sak som om jag skulle säga att alla svenskar är rasister inse du? När du talar använd ordet "vissa" då drar du inte alla över en kam. Du sa att vi snackade skit om Sverige och att svenskar inte talar skit om andra länder och det va det jag syftade på inte nationalsången för den innehåller inget rasistiskt. Men inom tid på otland så har jag varit med om massor dumma kommentarer från oftast svenskar som inte kommer något bättre än att kalla mig terrorist, kamel riddare etc. och det är inget att stanna vid sådana människor ignorerar man för att man ser med en gång hur låg IQ de har. Det va det jag syftade på.
Om jag jobbar så tjänar jag 130kr i timmen.
Sen får jag lunch gratis och sommarersättning.

Din pappa i sin korvkiosk tjänar väll en 5 kr per korv han säljer å om det går bra kanske han får sålt 20 korvar under en lunch.. å sen kanske lika många senare på kvällen så jag antar att han lyckas få ihop kanske 200kr på en lyckad dag.

Men det är inget å deppa över, 200 kr X 30~ dagar blir ju faktiskt 6000kr per månad som han sedan inte skattar för (pga det är en illigal korvkiosk) och sen ska han bara dela den med sina 19 bröder som jobbar där.
Heh, jag hade inte sagt så om Silentdefenders pappas pizzeria eller cafeteria han äger för han tjänar väldigt bra och den är legal, om du inte visste det redan så kan man absolut inte öppna en korvkiosk eller vad det nu än är du syftar på om den inte är helt laglig. Jag vet däremot inte vart du har fått din fakta kanske på några andra forum där mytomaner har inget att säga än att snacka skit om invandrare.


Nu tänker jag låsa denna tråd för att vi kan inte diskutera något utan att snacka skit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top